• Ik deed net met mijn ouders en mijn broertje 2. minuten stilte.
    Maar ik heb add en ik heb al 8 blikjes energy op vandaag, en precies in de 2e minuut kreeg ik de slappe lach en kon ik niet meer stoppen.
    Ik vind meself nu echt kapot minder en ik schaam me dood :O

    om dit topic nuttig te houden, bij jullie ook nog wat gebeurd wat niet moest?


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Neuh. Ik hield gewoon mijn bakkes. (cop)


    ars moriendi

    Een paar jaar geleden moest ik ook heel erg lachen en toen stak ik de andere kinderen die er waren aan xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Vorig jaar was ik bij een vriendin aan het logeren en was het ook twee minuten stilte gingen we elkaar heel serieus aankijken
    Geen slim idee ^^


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik deed geen 2 min stilte? Voor wat moest men 2 minuten stilte houden? Yeshhh I know, I'm stupid.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Animale schreef:
    Ik deed geen 2 min stilte? Voor wat moest men 2 minuten stilte houden? Yeshhh I know, I'm stupid.

    Dodenherdenking.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    We keken naar de herdenking bij Waalsdorpervlakte, en mijn zus en ik dachten allebei te horen dat daar gewoon mensen stonden te praten. Dat vond ik wel een beetje vreemd.

    @Animale; om de doden van de tweede wereldoorlog te herdenken.

    Okè, wij praatten ook gewoon verder bij de 2 minuten stilte hoor. :'D Zò erg is het niet

    Ik ben het vergeten!


    Kill them with kindness.

    Jep, mijn zusje kreeg de slappe lach (ze kon er echt niks aan doen), en daardoor moesten mijn broer en ik ook een heel klein beetje lachen, en toen de twee minuten om waren ontplofde mijn vader, dus nu zit mijn zusje huilend boven en ik shakend op mijn kamer.


    Opgeven is geen optie.

    Ik stond onder de douche tijdens de herdenking, hahaha. Oops.

    Mijn moeder was aan het stofzuigen en ik riep er nog door heen 'twee minuten stilte!'
    maarja geen reactie en de vriend van mijn moeder zapte ook nog eens leuk weg bij de eerste 4 zenders en ging toen 'chefkok shit' kijken(cat)
    nja..


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik had het niet door dat het al acht uur was, maar ik heb niks gezegd ofzo :')


    As travars

    Prudentia schreef:
    We keken naar de herdenking bij Waalsdorpervlakte, en mijn zus en ik dachten allebei te horen dat daar gewoon mensen stonden te praten. Dat vond ik wel een beetje vreemd.

    @Animale; om de doden van de tweede wereldoorlog te herdenken.

    En alle andere doden die in oorlogen omgekomen zijn.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik had dat vroeger altijd.

    Ik heb nu alleen de tv aangezet, maar verder gegaan met muziek luisteren. Ik heb ook wel respect voor die mensen zonder dat ik stil ben hoor.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben altijd stil hierbij. Ook toen ik heel klein was. De dodenherdenking is een belangrijk onderdeel van mijn opvoeding.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.