• Vannochtend vroeg kreeg ik een telefoontje van mijn moeder, dat mijn vader met spoed is opgenomen in het ziekenhuis, ze vertelde me dat hij een hartinfarkt (Weet niet hoe je dat schrijft) Gehad, maar toch maak ik me zorgen.. Ik ben zo bang dat hij ook nog eens een hartaanval krijgt. Ik zit nu helemaal te shaken, ben zo bang..
    Vanmiddag krijg ik pas te horen hoe erg het was.


    Edit: Bedankt voor jullie lieve berichtjes :)
    Ik kreeg net nog te horen dat er nog meer dingen zijn gevonden:S K kan pas morgen bij hem kijken :(

    Edit: Het gaat nu veel beter met mijn vader, hij is van de infuus af en hard dingens ding, weet fe nie hoe je dat spelt.. Vandaag word hij gedottert. en dan gaan ze kijken of men vader naar het ziekenhuis kan in mijn stad. Dus ik ben erg opgelucht dat het weer beter gaat..
    Ik moest dit echt even kwijt.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 9:05 ]


    What is youre favo scary movie?

    Sterkte meid! Nog even volhouden! (flower)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Heel veel sterkte!(flower)
    Probeer een beetje rustig te blijven!


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Wat ontzettend erg voor jou en je familie! Ik wens jullie echt ontzettend veel sterkte toe.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik weet hoe je je voelt. Mijn vader heeft het ook gehad. Alleen dan hartaanvallen en 2x dat zijn hart stilstond
    Je kan altijd je vehraal bij me kwijt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Aria schreef:
    Wat ontzettend erg voor jou en je familie! Ik wens jullie echt ontzettend veel sterkte toe.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aria zei op 5 mei 2011 - 9:46:

    Wat ontzettend erg voor jou en je familie! Ik wens jullie echt ontzettend veel sterkte toe.

    Ik ken het. Mijn vader heeft een herseninfarct gehad, vorig jaar. Sterkte <3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Aria schreef:
    Wat ontzettend erg voor jou en je familie! Ik wens jullie echt ontzettend veel sterkte toe.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    och, veel sterkte! <3


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Oeeeh! Dat is rot. Heel veel sterkte!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Eponine schreef:
    Heel veel sterkte!(flower)
    Probeer een beetje rustig te blijven!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Depulso schreef:
    Oeeeh! Dat is rot. Heel veel sterkte!


    I hope heaven needs you more than I do now.

    ah dat is Rot D:
    Sterkte meid(flower)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Heel veel sterkte (flower)
    Maar denk zo dat hij in goede handen is in het ziekenhuis.

    Aria schreef:
    Wat ontzettend erg voor jou en je familie! Ik wens jullie echt ontzettend veel sterkte toe.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42