• nou ik voel me echt vriendloos na deze week, eerst zaterdag zou ik met iemand naar de stad nou die vertelde maandag dat ze huisarrest had nou oke weetje. daarna vroeg ik aan iemand van zullen we deze week wat doen? nou hele week geen antwoord.... en volgens mij dinsdag vroeg ik mijn beste vriend waarom ik nooit meer een houvanje achter sms'jes/krabbels/msn enzo kreeg zei hij: ja daar ben ik mee gestopt. zag ik volgende dag dat hij het nog wel naar een vriendin deed van m genaamd C.
    en ik ken dus zeg maar C ook door hem, ik had met C afgesproken voor vandaag om wat te doen maar ze reageerde niet en toen ik dat krabbelde had ze dat verwijdert, daarna vroeg ik waarom ze dat deed want dat kwetste me. werd ook verwijdert en toen heb ik gezegd van waarom doe je nou zo?
    dit maakt me echt verdrietig want ik kan ook niet boos worden want dan kiest me veste vriend dus sws haar kant.
    en ik voel me zo genakt hè....
    dit maakt me echt verdrietig en als je t niet snapt lees het nog een keer


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Sterkte (flower)


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Aah das echt kut voor je.
    Maar laat ze maar ff tijd, komen er vast op terug en dan kun je het uitpraten

    Sterkte (flower)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rare mensen, gelukkig bestaat Quizlet nog.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik snap -en zal ook nooit snappen- hoe het bij jullie allemaal in zijn werk gaat. Mij lijkt dat je gewoon alles moet uitpraten? Niet via MSN iod(!)


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Mavado schreef:
    Rare mensen, gelukkig bestaat Quizlet nog.


    ahah nou het meisje van de zaterdag is van Q ;p


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Sensei schreef:
    Ik snap -en zal ook nooit snappen- hoe het bij jullie allemaal in zijn werk gaat. Mij lijkt dat je gewoon alles moet uitpraten? Niet via MSN iod(!)


    jaa maar wat moet ik uitpraten want ik snap het niet we spreken wat af en ik wacht dus de hele dag en er word maar niet gereageerd en dan word t gewoon verwijdert, serius wat doe ik? ö


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ah dat is echt kud.
    Veel sterkte. !,

    underwaterr schreef:
    Sterkte (flower)


    Shoganai i ne~

    Eros schreef:
    (...)

    jaa maar wat moet ik uitpraten want ik snap het niet we spreken wat af en ik wacht dus de hele dag en er word maar niet gereageerd en dan word t gewoon verwijdert, serius wat doe ik? ö


    Typisch meiden-geval, gewoon face to face en niet via 't internet.


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Sensei schreef:
    (...)

    Typisch meiden-geval, gewoon face to face en niet via 't internet.

    ze woont wel 28 km hier vandaan en zit niet bij me op school.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Eros schreef:
    (...)
    ze woont wel 28 km hier vandaan en zit niet bij me op school.


    Ohh ehh tja, dan weet ik 't ook niet meer. )':


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    bel haar op. zet je nummer op prive, dan neemt ze zowiezo op.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Mitch377 schreef:
    Aah das echt kut voor je.
    Maar laat ze maar ff tijd, komen er vast op terug en dan kun je het uitpraten

    Sterkte (flower)