• Hee,

    Ik ben zelf geadopteerd uit China.
    Ik ben eigenlijk wel benieuwt als er meer mensen hier zijn die geadopteerd zijn?

    'x
    Ik ken mijn echte ouders dus niet,
    En heb gewoon Nederlandse ouders
    en kan geen Chinees, of wat dan ook ;],

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 9:38 ]

    Leeuwarden schreef:
    (...) achja ik ben gewoon omgewisseld in de coiffeuse


    Dat zou het wel wezen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Leeuwarden schreef:
    hoe kan je dat weten dan? kheb bruin, mn vader groen en mn moeder blauw...

    Je vader heeft je waarschijnlijk bruin gegeven en je moeder blauw,blauw is het zwakst dus heb je daar 2 genen voor nodig,bruin is dominant dus heb je bruinen ogen.
    Je kan het zo uitzoeken maar het is moeilijk wand je moet dat pressies weten welke dominant is over welke en wat je allemaal in he familie heb. En dan nog is het moeilijk om zeker te zijn. Ik heb rood haar,daar heb je 2 genen voor nodig, en toch zijn mijn ouders beide niet rood.

    Nee ik ben niet geadopteerd.Daar ben ik zeker van.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Je vader heeft je waarschijnlijk bruin gegeven en je moeder blauw,blauw is het zwakst dus heb je daar 2 genen voor nodig,bruin is dominant dus heb je bruinen ogen.
    Je kan het zo uitzoeken maar het is moeilijk wand je moet dat pressies weten welke dominant is over welke en wat je allemaal in he familie heb. En dan nog is het moeilijk om zeker te zijn. Ik heb rood haar,daar heb je 2 genen voor nodig, en toch zijn mijn ouders beide niet rood.

    Nee ik ben niet geadopteerd.Daar ben ik zeker van.



    ghehe met ogen is et lastig.. ik weet et alleen voor bruin en blauw ;D groen en grijs en zo niet ;D en met haren weet ik et al helemaal niet want dat is een raadsel.. want toen ik geboren werd had ik pikzwart haar.. nu donkerblond..
    me zus met spierwit/kaal haar/hoofd.. en nu iets donkerder.. en me zusjes zijn wit koppen die ook al onderhad wat verkleurd zijn


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)


    ghehe met ogen is et lastig.. ik weet et alleen voor bruin en blauw ;D groen en grijs en zo niet ;D en met haren weet ik et al helemaal niet want dat is een raadsel.. want toen ik geboren werd had ik pikzwart haar.. nu donkerblond..
    me zus met spierwit/kaal haar/hoofd.. en nu iets donkerder.. en me zusjes zijn wit koppen die ook al onderhad wat verkleurd zijn

    Dat is waar,je zit ook nog met mutaties die het veranderen waardoor het helemaal niet meer te achter halen is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dat is waar,je zit ook nog met mutaties die het veranderen waardoor het helemaal niet meer te achter halen is.


    jaahh zo iets.. maar bij me zus ook.. die heeft een hele bruine vlek in 1 van haar 2 ogen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    SunnySideUp schreef:
    je kunt aan de oogkleur bepalen of je geadopteerd bent of niet. Een jongen uit mijn klas was, doordat mijn biologieleraar dat had verteld hoe dat werkte, erachter gekomen dat hij geadopteerd was en zijn adoptieouders waren toen woedend naar mijn biologieleraar gegaan. wtf, waarom vertel ik dit. (nerd) ik ben niet geadopteerd, maar als je adoptieouders aardig zijn en goed voor je zorgen is er niets aan de hand ;D



    Echt? Hoe werkt dat dan?:X

    Nah, volgensmij ben ik niet geadopteerd, en anders kom ik er ooit nog wel eens achter.. ;P


    Opgeven is geen optie.

    Voor zo ver ik weet ben ik echt niet geadopteerd. (':
    Maar vind je het niet erg dan, dat je je echte ouders niet kent?
    Ik hoop voor je dat je ze op een dag misschien kan zien! (:


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Haha, ik ben echt niet geadopteerd. :''')
    Ik denk dat ze me dan voor gek zouden verklaren, omdat ik het evenbeeld van mijn moeder ben, en het innerlijk van mijn vader heb.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    SunnySideUp schreef:
    je kunt aan de oogkleur bepalen of je geadopteerd bent of niet. Een jongen uit mijn klas was, doordat mijn biologieleraar dat had verteld hoe dat werkte, erachter gekomen dat hij geadopteerd was en zijn adoptieouders waren toen woedend naar mijn biologieleraar gegaan. wtf, waarom vertel ik dit. (nerd) ik ben niet geadopteerd, maar als je adoptieouders aardig zijn en goed voor je zorgen is er niets aan de hand ;D


    dat kan je niet met 100% zekerheid zeggen want me zus haar vriend zijn zus heeft blauwe ogen terwijl de vader bruin heeft en de moeder bruin want dan zou kunnen dat de moeder en vader wel blauw allel hebben. maar ze heeft wel zelfde haar van de moeder en neus van de vader dus dat is niet altijd zo want dan
    moet er ook nog worden gekeken naar of de ouders homo of heterozygoot zijn. ik heb hier volgende week een toets over.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 9:02 ]


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Omniscience schreef:
    Ik ben niet geadopteerd en denk ook niet dat ik dat ben :')


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Omniscience schreef:
    Ik ben niet geadopteerd en denk ook niet dat ik dat ben :')


    ik ben 100% nederlands wat ik best jammer vind x]
    ik had wel van chinese afkomst willen zijn of italiaans =O


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik ben niet geadopteerd. Maar ik ken wel 2 meisjes en een jongen die geadopteerd zijn.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Je vader heeft je waarschijnlijk bruin gegeven en je moeder blauw,blauw is het zwakst dus heb je daar 2 genen voor nodig,bruin is dominant dus heb je bruinen ogen.
    Je kan het zo uitzoeken maar het is moeilijk wand je moet dat pressies weten welke dominant is over welke en wat je allemaal in he familie heb. En dan nog is het moeilijk om zeker te zijn. Ik heb rood haar,daar heb je 2 genen voor nodig, en toch zijn mijn ouders beide niet rood.

    Nee ik ben niet geadopteerd.Daar ben ik zeker van.

    Jou ouders zijn blond en donkerbruin/zwart qua haarkleur toch?

    Mensen zeggen altijd dat ik echt op mijn ouders lijk, dus dan denk ik niet dat ik geadopteerd ben :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"