• Okee ik denk dat iedereen loveless wel kent,
    zij is de schrijfster van de bekende serie xx...im a vampire...xx, ze gaat misschien stoppen met quizlet omdat haar ideeën worden nageaapt zonder toestemming.
    Als jij haar ideeën naäapt, alsjeblieft, bied je excuses aan,
    en als je weet wie haar naäapt, laat het dan alsjeblieft weten...

    Echhtt ? Oei, ik was wel van plan een vampier verhaal te gaan beginnen maar heb het toch niet gedaan ... maar das natuurlijk nie leuk flikt iemand da ..


    Je mag het wel beginnen hoor maar vraag het dan eerst aan haar.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    IK BEN HET der mee eens,,, we jagen gewoon doe naaper weg...en loveless maakt mega goede quizjes..echt ...

    ze mag niet stoppen...suurt allemaal een prive bericht naar lovelees met je mag niet stoppen me5 quizlet..


    Some angels have no wings.

    IK BEN HET der mee eens,,, we jagen gewoon doe naaper weg...en loveless maakt mega goede quizjes..echt ...

    ze mag niet stoppen...suurt allemaal een prive bericht naar lovelees met je mag niet stoppen me5 quizlet..


    Some angels have no wings.

    Misschien, heeft die persoon dat niet expres gedaan, allé ja, da kan toch, of is het écht speciaal ofso
    wnt als da er keihard op lijkt dan is't wel expres xD

    Misschien, heeft die persoon dat niet expres gedaan, allé ja, da kan toch, of is het écht speciaal ofso
    wnt als da er keihard op lijkt dan is't wel expres xD


    volgens mij lijkt het er dus wel heel erg op
    maar zoals mis1devel al zei, stuur allemaal alsjeblieft een bericht naar loveless dat ze niet mag stoppen

    Ik heb wel eens anders een Vampier verhaal gezien maar weet niet meer van wie, en dat is idd wel vervelend..Sorry ik kan je niet echt helpen :X

    Stuur een PB naar loveless met dit erin:
    Ik las in je laatste quizlet, bij de uitkomst dat je neigingen krijgt om te stoppen met Quizlet.nl. Niet stoppen! Ik en al je andere fans willen niet dat je stopt, en zelfs de mensen die je serie niet kennen zijn het met me eens.
    Groetjes,
    de fans van je serie.
    ______________
    Als je het met ons eens bent.