• ik heb dus de 41 Redenen om Bill te irriterenvertaalt uit het andere Topic

    Enjoy:

    1.noem hem ‘per ongeluk’ een meisje in het openbaar
    2.lach hysterisch elke keer dat hij het woordje ‘wat’ zeg
    3.Steel al zijn eyeliner en maak er rare tekeningen mee op zijn muren,als hij vraagt wat je aan het doen bent,mompel dan dat het Georg zijn fout was
    4.zing heel luid en vals een liedje van green day dat hij is aan het luisteren
    5.Spring om 4.27 uur s’morgens op zijn bed en roep ‘de kabouters vallen aan,de kabouters vallen aan! Ren voor je leven!’
    6.geef hem de naam Phillip Johnny Bob,en weiger hem aan te spreken met een andere naam
    7.vertel het einde van elke film die hij is aan het kijken
    8.slaag hem met een kussen elke keer dat hij je verslaagt met een videospelletje,en beschuldig hem van valsspelen
    9.lach hem uit,als hij danst
    10. zeg hem dat hij op michael Jackson lijkt
    11. laat een gestoorde aap los in zijn kamer als hij slaapt
    12. zeg hem dat zijn stem je doet denken aan een stervende dikke koe
    13. zeg hem dat Tom ZO veel leuker is dan hem
    14. kijk naar de videoclip ‘thriller’ en staar hem de rest van de dag aan met grote bange ogen
    15. maak een lijstje met dingen hoe je hem kan irriteren
    16. als je hem in alle rust wakker maakt s’morgens,vraag hem dan waar baby’s vandaan komen
    17. leg een boek op je hoofd,en volg hem zo de hele dag
    18. zing ‘dude looks like a lady’ om 2.48 uur snachts zonder te stoppen
    19. zeg met dat hij is moet uitgaan met Buffy the Vampire Slayer
    20. doe paarse pudding op zijn douchekop
    21. zet een sentimentele meidenfilm op,zet de volumeknop zo luid mogelijk,en vraag hem waarom de jongens zo gemeen tegen Jennifer waren
    22. maak hem nat en roep ‘de kracht van christus dwingt je te gehoorzamen’
    23. na elke zin dat hij zegt vraag je ‘waarom?’
    24. laat hem een liedje schrijven over apen,cheese puffs(weet niet wat het betekent) en kapotte air conditioning,en zorg ervoor dat hij het zingt op een concert
    25. kondig ze op een concert aan als ‘de weervrouwen’
    26. zeg tijdens een pijnlijke stilte dat hij eruitziet als een dronken lama
    27. schreeuw en klop op zijn hoofd,elke keer hij het woord ‘gitaar’ uitspreekt
    28. vraag hem of hij ooit bij Oprah was
    29. zet hem op de een of andere manier in een jurk,en duw hem naar buiten,zodat al zijn vrouwelijke fans het zien
    30. vergeet nooit hem eraan te herinneren dat Tom ouder is dan hem
    31. doe alsof je zijn naam niet meer weet,noem hem Tom-met-makeup
    32. verbied hem haarlak te gebruiken,beweer dat het zijn stem kan vernietigen
    33. als hij uit de hotelgang komt,met zijn gestreepte T-shirt, zwartwitte adidas sneakers,glanzende nagels en stekelig haar,vraag hem dan waarom hij eruit ziet als een zebra,en doe hem eraan denken dat het verkleedfeestje pas VOLGENDE vrijdag is
    34. sowieso dat hij niet wou luisteren toen je hem vertelde dat hij moest stoppen met haarlak te gebruiken,dus nu heb je die gewoon verborgen voor hem
    35. Lach wanneer gestresseerde bill-die-de-haarlak-niet-kan-vinden het op z’en heupen krijgt,en vraag of hij wat vanille thee wilt
    36. leg een slecht geschreven onschuldige Bill/Tom twinscet fanfictie en leg het op de rand van Bill’s bed,zorg ervoor dat Tom het vind
    37. kom binnen wanneer Tom Bill confronteert met de fanfictie,dring erop aan om ‘drama oefeningen’ te doen om het probleem op te lossen en van de spanning af te geraken,vraag Bill om het verhaal voor te lezen
    38. bied jezelf aan om hem te vergezellen naar de verkleedwinkel ,verkleed je als een FBI agent,laat hem in een struikje vallen,dring eropaan dat hij daar blijft terwijl je de omgeving verkent,op zoek naar in konijnen verkleedde fans
    39. hij heeft problemen met het kiezen tussen de vampier outfit,en de ‘het spook van de opera’ outfit. Vraag hem wat er mis was met de zebra
    40. Bill heeft nog niet beslist wat hij gaat dragen terwijl Tom belt om advies,voor wat hij moet aandoen op het feestje. Stel voor dat hij een pak huurt en zich verkleed als Sexy Hans Gruber van Die hard,hang dan op en draai je om naar Bill en roep het uit: ik hebt het! Je zou perfect zijn als SEXY PLAYBOY KONIJN!
    41. barst in lachen uit alt je naar monsoon bent aan het luisteren,als hij vraagt waarom je lacht,antwoordt dan met het meest geslaagde Britse accent dat zijn uitspraak van ‘storm’ heel grappig is


    Kheb er wel lang aan gezeten,dus hopelijk hebbe jullie er iets aan (:
    xx Kaatje


    everybody needs a song.

    funny

    Jaa,ik ben zelf ook nog op zoek naar die van Tom & georg...
    als iemand ze heeft?:D
    ik wil mijn best nog wel is doen om ze te vertalen(A)
    maar dan moetk ze wel hebbe :D
    xx


    everybody needs a song.

    Melig!

    xD hilarious!!!!

    <3

    whaaa geweldig !!

    whahaha egt leuwkk x'D


    My Foughts You Can't Decode

    Hahahaha lol (:

    xx


    I changed.

    hahahah kei grppg

    whaha, echt zo grappig xD


    Fight for you're love, cause it worth it

    Deez is wel grappig xD , ma ik heb zoiets gelezen & da vonk toch wel erg ze.
    Da was zoiets van 10 manier om bill kaulitz te vermoorden ofzo ..

    Da vonk wel erg!


    The aliens are attacking from mars! ö

    Is t niet manieren om m te irriteren, ipv redenen?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    wha mss lol

    hahaha echt geniaal bij sommige lag k helemaal plat:P

    Nu die van Tom&Georg nog! 8D


    jua, idd.
    maar deze is ook echt grappig <3


    Protège moi de mes désirs.

    SUPER!

    Ik lag echt op mijn bed te rollen van het lachen :')


    Moof