• Hii mensennn, <3
    Ik heb zeg maar al een titel en weet al precies wat ik er mee wil. Maar ik heb een probleem. En jullie gaan me helpen! [:
    Er zijn twee ideeën, en daarvan ga ik een idee kiezen en daar ga ik dan aan schrijven. Duss, Uno or dos ? ;D

    Idea uno:
    Florence wordt door haar vader gedwongen om met Jaco te trouwen. Haar vader houdt haar moeder flink aan het lijntje, het werd zelfs zo erg dat haar moeder niks meer over Florence te zeggen heeft. De moeder van Florence is helemaal tegen het gedwongen huwelijk met Jaco, net als Florence.
    Het huwelijk staat vast, en neemt plaats over een maand na de bekendmaking.
    Wat de vader van Florence niet weet dat ze een relatie heeft met een andere jongen. Zal ze het hem moeten vertellen? Zal de trouwerij nog doorgaan?

    Idea dos:
    Lauren lijkt op het eerste gezicht een doodnormaal meisje. Maar dat is slechts geacteerd. Lauren werd opgenomen in de gezin om zo haar opleiding af te ronden. Lauren wil graag een beroemde actrice worden. Daarvoor zit ze op de duurste kunstschool van Amerika. Haar ouders hebben tienduizend Dollar gespendeerd aan haar opleiding, zonder garantie dat ze slaagt. Lauren moet bevriend raken met een groepje gangsters. Lauren zit hier enorm tegenop omdat ze vindt dat ze gevaarlijk zijn en een schande zijn voor de bevolking. Zal haar oordeel kloppen?

    Of hebben jullie nog andere ideeën/opmerkingen?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Idea Uno.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 11:20 ]


    To infinity and beyond •

    Idea uno


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Idea Dos


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Butlerholic schreef:
    Idea Uno.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hanoena schreef:
    Idea Dos


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Idea Dos.
    uno is ook wel leuk
    maar, dos is weer wat unieker(flower)
    laat me weten wanneer het begint!


    Believe in yourself, change the world.

    Okeeee, mensen ik ben er uit! Ik heb Idea Dos gekozen! <3

    Black hair, baby blue eyes and dark skin. That's him..
    Klik hier voor de story!


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean