• Mijn stiefopa en stiefoma zijn op dezelfde dag dood gegaan.
    Mijn stiefoma overleed s' ochtends om 10 uur en mijn stiefopa toen s'avonds om 10 uur. Mijn stiefoma had een ziekte, dus van haar was het logisch dat ze ging sterven.

    Maar toen ze stierf had mijn stiefopa waarschijnlijk zoiets van; 'achja, ik ben oud geworden en ik kan toch niet zonder mijn vrouw'. Vervolgens heeft hij een natuurlijke dood gehad. Ik zelf vind dat erg bijzonder. Dat ze op dezelfde dag zijn gestorven. Ze waren ook al 65 jaar getrouwd.

    Het is overigens al een tijdje geleden. En ze waren ergens in de tachtig toen ze stierven, dus ze hadden ook een mooie leeftijd.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 19:41 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Quixotic schreef:
    Dat is inderdaad heel erg mooi.


    effort never betrays you

    Dat is inderdaad heel erg mooi :O Dat overkomt alleen de gelukkigste :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat is heel bijzonder ja (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Prachtig, echt.


    your eyes are like stars in the night.

    INDICA schreef:
    Het idee dat ze elkaar maar 12 uur hebben hoeven missen, klinkt eigenlijk zelfs bijna te prachtig voor woorden. Dat is zeker bijzonder ja. Het bezorgd me zelfs kippenvel. Maar, zijn ze kort geleden overleden dan?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Quixotic schreef:
    Dat is inderdaad heel erg mooi.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.