• Omg, ik heb een titel nodig :X Ik kan niks bedenken.
    Het is voor deze story.

De story speelt af in de piraten periode zeg maar en een jonge vrouw loopt weg van huis, verkleed zich als man en meld zich aan bij piratenschip.
    Ze vertrok van huis omdat ze mishandelt werd en ze niet wilde trouwen met een of andere kwallebal aan wie ze uitgehuwelijkt was, ook omdat het geen leven voor haar was vanwege alle regels en ze zich vreselijk ongelukkig voelde en avontuur wou.

Genoeg info? (: Help em alsjeblieft, ik heb nu;
    Life can be tough.
    Maar dat vind ik zo'n vercraigt lelijke naam.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Ik weet niet of ze erin verliefd wordt, maar anders: Love at starboard
    ?

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

A pirate's life? Ik ben er ook zo slecht in.

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Erato schreef:
    Ik weet niet of ze erin verliefd wordt, maar anders: Love at starboard
    ?

Ahaha ja, maar dat is niet de main issue ;p

[ bericht aangepast op 12 mei 2011 - 14:45 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Of Life at starboard :p.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Pirate's Pain

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Captain female,
    Steering wheels,
    The escape of buccaneer Sally
    Ay matey.

We're all mad here.

Nog steeds niet helemaal wat ik zoek ;o

Endure schreef:
    Nog steeds niet helemaal wat ik zoek ;o

wat voor iets zoek je dan ? :P

Dat is dus het probleem, ik heb geen flauw idee..
    Een kort maar pakkend iets, liefst in het Engels.
    Desnoods een quote uit liedje ofzo?

Aye aye Captain.

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

This is an SOS?

live the life you love

Pfoeh... Even proberen;

- Ocean's Pain
    - Secrets of the sea
    - Sailing on my tears
    - Waves

[ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 14:12 ]

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Heb al titel :'D Toch bedankt.

Sail the pain away.(flower)
    misschien verander je qua keuze(nerd)

Believe in yourself, change the world.