• Rosalie Sophia Willemse is een drieëntwintigjarige net afgestudeerde Nederlandse studente aan de University of St. Andrews, Scotland, UK. Ze heeft met haar bachelor in English, History en Latin en een extra jaar in Creative Writing haar ideale studie afgerond. Tijdens haar laatste jaar van haar studie maakte ze het boek af waar ze al jaren aan werkte. Dit werd een succes binnen haar genre, romantiek, en leverde haar genoeg geld op om een pittoresk huisje te kopen in een klein dorpje in de buurt van St. Andrews. Nu deed ze research op haar geliefde universiteit om informatieboeken te schrijven. Haar droom nu was echter een bestseller detective serie schrijven, waar ze urenlang over kon tobben achter haar laptop in haar vrije tijd.
    Haar wolfshond Nessie, genoemd naar het Loch Ness monster, het Loch waar ze goede vakantieherinneringen aan had met haar overleden zus, was haar enige gezelschap tijdens haar eenzame dagen. Tot Nessie op een regenachtige avond in de maand November haar ultieme hondenpartner vond in Ace, de zwarte herder van John MacKenzie, een zevenentwintigjarige, zwartharige, groenogige, grote Highlander met een goed gevoel voor humor.


    Ik had dit bedacht, maar nu ik aan het schrijven ben, weet ik eigenlijk niet goed wat ik moet door voor het plot.
    Klinkt dit interessant? Wat zouden jullie in dit verhaal willen zien? Dit klinkt misschien een beetje raar en dit verhaal komt niet op Q te staan, dus ik ga niets gebruiken van jullie o.i.d, ik wil gewoon weten wat ik ermee wil doen om lekker iets voor mezelf te schrijven.
    Kom maar op met allerlei kritiek en suggesties!

    [ bericht aangepast op 12 mei 2011 - 20:52 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ja,alleen zou ik Latin enz niet in het engels zetten, je eigen keuze natuurlijk :)

    [ bericht aangepast op 12 mei 2011 - 20:34 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Azkaban schreef:
    Ja,alleen zou ik Latin enz niet in het engels zetten, je eigen keuze natuurlijk :)


    Het is toch alleen voor mezelf, dus dan maakt het niet uit ^^
    Maar bedankt (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ze moeten met elkaar krijgen natuurlijk (A)


    *

    Snailielove schreef:
    Ze moeten met elkaar krijgen natuurlijk (A)


    Hahah, maar ik wil meer horen!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ze blijkt plots verzeild in het thriller verhaal dat ze zelf aan het schrijven was? Dat idee krijg ik toch als ik je stukje lees.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    Ze blijkt plots verzeild in het thriller verhaal dat ze zelf aan het schrijven was? Dat idee krijg ik toch als ik je stukje lees.


    Dat die John een detective blijkt te zijn en dat er ineens een moord gebeurd die lijkt op degene die zij aan het beschrijven is?
    Dat hij denkt dat zij het heeft gedaan / dat zij een enge fan stalker heeft?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Morgaine schreef:
    (...)

    Dat die John een detective blijkt te zijn en dat er ineens een moord gebeurd die lijkt op degene die zij aan het beschrijven is?
    Dat hij denkt dat zij het heeft gedaan / dat zij een enge fan stalker heeft?

    Of dat die John zelf een soort van moordenaar blijkt te zijn? x) Of idd, dat hij haar verdenkt, ze weet hem er van te overtuigen dat ze het niet is, maar dan komt er achter dat ze toch schuldig is en het bijvoorbeeld in haar slaap heeft gedaan. Héhé, dat kan geloof ik niet eens. xd Of dat er een dubbelganger van haar opduikt die de moordenaar is, en iedereen denkt natuurlijk dat zij het is, buiten John die haar vertrouwt. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    (...)
    Of dat die John zelf een soort van moordenaar blijkt te zijn? x) Of idd, dat hij haar verdenkt, ze weet hem er van te overtuigen dat ze het niet is, maar dan komt er achter dat ze toch schuldig is en het bijvoorbeeld in haar slaap heeft gedaan. Héhé, dat kan geloof ik niet eens. xd Of dat er een dubbelganger van haar opduikt die de moordenaar is, en iedereen denkt natuurlijk dat zij het is, buiten John die haar vertrouwt. (:


    Haha, nee ik wil er wel een happy eind aan breien, dus John blijft goed (:
    Nee, niet in haar slaap :"D
    Mmh.. Niet helemaal wat ik zou willen schrijven denk ik.

    Misschien dat Rosalie een schrijversblok heeft en dankzij Johns moorden op zijn werk een idee krijgt?
    (Ik geloof dat ik teveel Castle kijk :/ )


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Morgaine schreef:
    (...)

    Haha, nee ik wil er wel een happy eind aan breien, dus John blijft goed (:
    Nee, niet in haar slaap :"D
    Mmh.. Niet helemaal wat ik zou willen schrijven denk ik.

    Misschien dat Rosalie een schrijversblok heeft en dankzij Johns moorden op zijn werk een idee krijgt?
    (Ik geloof dat ik teveel Castle kijk :/ )

    Ja sorry, ik hou van dramatische wendingen in het verhaal. (A) Maar als je doet dat ze een dubbelganger heeft - ik weet niet of je dat een goed idee vind, natuurlijk - kan het uiteindelijk wel nog goed aflopen.
    Dat ze door zijn werk op ideeën komt is ook wel goed, maar dan gebeurt er niets met haar zelf?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    (...)
    Ja sorry, ik hou van dramatische wendingen in het verhaal. (A) Maar als je doet dat ze een dubbelganger heeft - ik weet niet of je dat een goed idee vind, natuurlijk - kan het uiteindelijk wel nog goed aflopen.
    Dat ze door zijn werk op ideeën komt is ook wel goed, maar dan gebeurt er niets met haar zelf?


    Dat haar zus niet blijkt te zijn overleden, maar te zijn ontvoerd en opgevoed tot een moordenaar?
    Lekker dramatisch, maar niet echt happy? Nee :"D
    Dan eerder een enge fan, waardoor John ook erop staat bij haar te blijven en dan kan ik het toch nog romantisch maken en toch dat er gevaar is voor Rose?

    [ bericht aangepast op 12 mei 2011 - 21:12 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Morgaine schreef:
    (...)

    Dat haar zus niet blijkt te zijn overleden, maar te zijn ontvoerd en opgevoed tot een moordenaar?
    Lekker dramatisch, maar niet echt happy? Nee :"D
    Dan eerder een enge fan, waardoor John ook erop staat bij haar te blijven en dan kan ik het toch nog romantisch maken en toch dat er gevaar is voor Rose?

    En dan wordt ze een keer bijna ontvoerd, of helemaal ontvoerd, maar komt John haar toch redden. :Y) (Of misschien is dat niet logisch? Een fan zou haar misschien niet willen ontvoeren.)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    (...)
    En dan wordt ze een keer bijna ontvoerd, of helemaal ontvoerd, maar komt John haar toch redden. :Y) (Of misschien is dat niet logisch? Een fan zou haar misschien niet willen ontvoeren.)


    Ik vind dit eigenlijk een heel goed idee : D
    Dankjewel, ik ben gelijk helemaal happy (:
    Ik weet niet of een fan haar zou ontvoeren, maar ik denk dat als ze misschien te dichtbij komen met dat hij het heeft gedaan, dat hij Rosalie ontvoert omdat hij haar tot de zijne wil maken?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Morgaine schreef:
    (...)

    Ik vind dit eigenlijk een heel goed idee : D
    Dankjewel, ik ben gelijk helemaal happy (:
    Ik weet niet of een fan haar zou ontvoeren, maar ik denk dat als ze misschien te dichtbij komen met dat hij het heeft gedaan, dat hij Rosalie ontvoert omdat hij haar tot de zijne wil maken?

    Ja, hij is verliefd op haar geworden en kan haar daarmo niet meer met rust laten. (: & Graag gedaan, nog veel succes met het uitschrijven, nu moet ik gaan. D;


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    (...)
    Ja, hij is verliefd op haar geworden en kan haar daarmo niet meer met rust laten. (: & Graag gedaan, nog veel succes met het uitschrijven, nu moet ik gaan. D;


    Ja, inderdaad (: En dan redt John haar en dan happy ending.
    Nogmaals bedankt en daaaaag ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    hahaha, volgens mij wordt dat verhaal echt grappig als ik jullie zo hoor x'D


    *