• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:13 ]

    2kg is echt heel weinig hoor Sev. en weetje meestal kloppen die dingen toch niet. &je bent een hartstikke mooi meisje en ik vond je niet zwaar hoor toen je op me lag^^ Je moet je echt niet onzeker voelen er zijn genoeg mensen die er zo uit willen zien als jou & dat mag je niet vergeten^^


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    BMI contoler van 't 'voedings centrum'

    Ik weet niet hoe je eruit ziet, maar 12 is nog jong. Het zou best kunnen dat jij al heel wat voor zit tegenover andere kinderen van 12. En dat jij dus eigenlijk helemaal niets te veel weegt.


    effort never betrays you

    Je bent twaalf, dus is zo'n BMI berekening niet betrouwbaar, omdat je nog moet groeien. Geloof er dus helemaal niks van :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Je bent zeker niet te dik, want je moet ook kijken naar je schouder breedte als dat best wel breed is in vergelijking met de rest dan ben je helemaal niet te zwaar.


    Love sheds light one the darkest of times

    Headlong schreef:
    Je bent zeker niet te dik, want je moet ook kijken naar je schouder breedte als dat best wel breed is in vergelijking met de rest dan ben je helemaal niet te zwaar.

    Ik weet niet wat het gemiddelde is, maar bij mij is het zo'n 42 cm D:

    Dat klopt niet, want ik ben 1.58 en weeg 58 kilo en mijn bmi was volgens mijn huisarts nog nét goed.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik zou er zoiezo mee stoppen om je humeur te laten bepalen door je gewicht, daar gaat het (voor mij dan) echt niet omxD

    Aria schreef:
    Dat klopt niet, want ik ben 1.58 en weeg 58 kilo en mijn bmi was volgens mijn huisarts nog nét goed.

    Hangt ook af van je leeftijd, je BMI.

    Mijn gewicht.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Soundeffect schreef:
    Je bent twaalf, dus is zo'n BMI berekening niet betrouwbaar, omdat je nog moet groeien. Geloof er dus helemaal niks van :')


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben onzeker over heel veel dingen. ;$


    hoi, jij bent leuk.

    Mijn gewicht niet meer,
    ik ben 1,57 en 46 kilo :')


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Kop op,het is maar 2 kilo en e bent pas 12. Je lichaam verandert nog vol op dus je gewicht klopt eigenlijk nooit helemaal. Zolang je in de pubertijd zit moet je je niet zorgen maken om je gewicht,die verandert toch de hele tijd, je groeit nog,je lichaam verhoudingen veranderen nog.Je hoef je echt niet zorgen te maken.
    Maar ja ik weet het,makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ben ook heel onzeker(wat wil je als je je hele leven gepest bent en nooit geleerd zelfvertrouwen te hebben). Het is heel moeilijk maar wel mogelijk. Geloof me,dankzij een vriendin van mij voel ik me een stuk zekerder,en dat gebeurd bij jouw ook nog wel. Echt waar.
    Wees een beetje blij met je zelf dan komt het we goed.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat ik saai ben omdat ik niet veel drink en uitga.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Over mijn gewicht en mijn uiterlijk.
    Hoewel ik er nu wel een stuk minder onzeker over ben dan eerst..


    Never look back, don't doubt tomorrow.