• AAAAAA!
    Ik ben héél blij. Ik kreeg net te horen van mijn mam dat ik tickets mag bestellen over 2 maand, voor de Black veil brides concert op 28 oktober 2011 <33 Dat word mijn eerste concert waar ik heen ga en ik heb er nu al heel erg zin in! Ze zijn geweldig, en Andy is lekker:9~ Wahhaa.

    Wie gaat er ook allemaal heen? (: Of naar welke concerten ben jij al geweest?


    Sometimes it's best not to care.

    All time low 2x Destine 1x en dan nog die supports erbij. Dan krijg ik nog 2 festivallen deze zomer en vast nog wel meer concerten ;D


    SLOAN.

    Ik ga er niet heen, maar heel veel plezier!
    Ik ben naar Beatstad geweest (2x), Ginger Ninja, All Time Low, Scouting for Girls, Go back to the zoo, Tokio Hotel, Belle Perez (hahaha), Because I'm a Girl, Kane, eh... en nog wat volgens mij.
    Ik ga nog naar Pinkpop (13 juni), Arctic Monkeys (23 juni), Waylon (21 oktober) en The Wombats (21 november)
    Hahaha, ik ben echt levenloos om dit allemaal op te schrijven.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Omg, zo blij voor je! :3 Ik ben vorig jaar naar Parkpop geweest en dit jaar ga ik ook en dat is het. :Y)


    wth.

    ik ben naar Jeffree Star geweest en nog zo'n band maar daar vergeet ik steeds de naam van.(flower)


    Believe in yourself, change the world.

    Veel plezier (:
    Ik ben naar Werchter Boutique geweest in 2008, speciaal voor Tokio Hotel :Y).


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Hingucker schreef:
    (...)

    Ik ga ook naar MP en VersaEmerge! ;D
    Alleen ken ik VersaEmerge niet echt, zijn die goed?

    Super _O_

    Dit is mijn lijstje van concerten *O*


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ga er niet heen. Maar wel veel plezier!

    Ik heb Justin Bieber, All Time Low, Lady Gaga, Taylor Swift, The Black Eyed Peas, Esmeé Denters, N*E*R*D, Semi Precious Weapons, Alain Clark, Lisa Lois, Young Guns, Crown Jewel Defense, Dio x2, VanVelzen x2, Agnes Carlsson, Armin van Buuren, Chuckie, Sidney Samson, Winne, Epica, Ali B, Darryl, Tom Dice en Bluey Robinson live gezien.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ben 2 keer naar My Chemical Romance geweest :Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik ga waarschijnlijk ook <33333333
    En ik ben alleen nog maar naar TH en Mooi Wark geweest.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben 2x naar K3 geweest x), 2x Marco Borsato ik werd meegesleept en Taylor Swift


    Trust me. I'm the doctor

    Wauw vet! Alvast heel veel plezier!

    En eh, ik heb; All Time Low (2x), Tokio hotel -al ben ik absoluut geen fan-, Destine (2x), MakeBelieve, Only Seven left, MiMi Soya, Kensington, You Ate My Dog en Her Bright skies live gezien. Verder ga ik ook nog naar pinkpop, voor 1 dag! :'D

    Ik ga waarschijnlijk ook!!!! =D
    -alleen is het neit mijn eerste concert..
    Tokio Hotel 2x, Only seven left, Never Shout never, The Maine, Synthetic Season, Haribo mach kinder fro, Within temptation en Nenna
    en ik ga 5 juni naar Powerfest, met als hoofdect, Escape the fate, Blood one the dancefloor, en bring me the horizon! en natuurlijk nog vel andere bands., =D

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 21:49 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Graphics schreef:
    ik ben naar Jeffree Star geweest en nog zo'n band maar daar vergeet ik steeds de naam van.(flower)

    zekker samen met BrokeNCYDE!
    een vriend van me is daar ook heen geweest., was zo jaloers., o.O


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ging gisteren naar Miles Kane en het was werkelijk geweldig. Kleine zaal, echt intiem en gezellig en hij was echt te goed. :9~:9~