• Members of the WAG-gang

    Campeones - Lynn - WAG van Xavi.
    Nerazzurri - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    Referee - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Faithfully - Elena - WAG van David Villa, Samir Nasri & Theo Janssen.
    Beckham - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas, Nicklas Bendtner & Thomas Vermaelen.
    Azza - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    B0JAN - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Balloonatic - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Recession - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Fabregas4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.


    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 18:12 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Stiekem heb ik een affaire met Theo.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Faithfully schreef:
    (...)Anne! (finger)


    Ik zei al sorry ('A)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Balloonatic schreef:
    (...)
    Ik heb heel weinig gekocht eigenlijk, haha. We zijn wel heel veel winkeltjes in gedoken, maar djeez, het is duur daar. Ik ga geen parfum kopen voor 100 euro, hallelujah. (joehoe)
    Haha, Rose en ik gingen bij van die souvenirwinkeltjes een mini eiffeltorentje jatten HAHA


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Beckham schreef:
    Stiekem heb ik een affaire met Theo.
    WAT?!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Azza schreef:
    (...)

    Ik zei al sorry ('A)
    En wat koop ik daarvoor? (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Waarom doet mijn stream het n u niet?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Faithfully schreef:
    (...)Haha, Rose en ik gingen bij van die souvenirwinkeltjes een mini eiffeltorentje jatten HAHA

    Jatten nog wel? HAHA, ik heb er ook een. Maar niet gejat, mn vriend die ook mee was kreeg er wel eentje gratis. :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Faithfully schreef:
    (...)WAT?!


    - trekt t shirt recht en kijkt andere kant op -


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Beckham schreef:
    (...)

    - trekt t shirt recht en kijkt andere kant op -
    -Krabt in Lien's gezicht-


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Faithfully schreef:
    (...)En wat koop ik daarvoor? (joehoe)


    De eer dat ik sorry tegen je heb gezegd.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Faithfully schreef:
    (...)-Krabt in Lien's gezicht-


    - Rent in Thomas zijn armen -


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Balloonatic schreef:
    (...)
    Jatten nog wel? HAHA, ik heb er ook een. Maar niet gejat, mn vriend die ook mee was kreeg er wel eentje gratis. :')
    Ja, jatten, zo erg!
    We liepen daar, en we wilden er heel graag een, maar ik had toen net m'n laatste geld uitgegeven aan een jurkje bij de ZARA, en Rose had ook geen geld meer, en het was de laatste dag in Parijs, dus liepen we langs zo'n winkel, en buiten stond dus zo'n hele bak vol. Rose: 'Sta jij op de wacht?' pakt ze zo twee van die eiffeltorentjes uit die bak en stopt het in haar tasje, en toen zijn we weggelopen, HAHA


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Azza schreef:
    (...)

    De eer dat ik sorry tegen je heb gezegd.
    Je kan geen eer kopen (joehoe)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    De 3-1 nederlaag tegen Ajax zorgde ervoor dat FC Twente de landstitel misliep. Middenvelder Theo Janssen was teleurgesteld in het resultaat, maar ook in zijn teamgenoten.

    'De meesten van ons waren gewoon bang', liet een boze en gefrustreerde Janssen weten aan Eredivisie Live. 'Alle ballen gingen terug, we waren gewoon niet aan het voetballen. Ajax was beter vandaag. Wat wij hebben laten zien was gewoon schandalig.'

    'We hebben dit verlies aan onszelf te danken. Heel veel van onze spelers waren niet aanwezig', brieste een boze middenvelder verder. 'De kans is groot dat dit mijn laatste wedstrijd was voor FC Twente. Ik ga volgende week zitten met mijn zaakwaarnemer en dan kijken we wat er mogelijk is.'


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus