• Er zijn al meerdere topics over het succes wensen met examens etc. Maar wat ik me nu afvroeg:

    hoe gingen je examens?

    Houd het gewoon up-to-date door de hele examens door :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    check dit btw voor wiskunde, is miss handig? extra poleren en inter poleren moet je kunnen enzo xD

    http://www.examenbundel.nl/assets/examenbundel2/Syllabi%202011/havo/syllabus_wiskundea_havo_2011_20091005.pdf


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik ga alleen al huilen als ik die lijst zie van wat je moet kunnen XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lemonworld schreef:
    Ik ga alleen al huilen als ik die lijst zie van wat je moet kunnen XD


    gewoon kop hoog :), uiteindelijk komt het wel goed. Weet je wat pas erg is,,, als het slagen afhangt van dat je wi minstens een 5 wordt. Anders ga ik hoogstwaarschijnlijk zakken (als ik bio ook slecht heb gemaakt). maar goed kan ik alles nog een keer doen :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    xx

    [ bericht aangepast op 25 mei 2011 - 12:06 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Hahaha tekenen was echt een grap :') :

    Vraag: "Hoe wilde de kunstenaar de toren relateren aan het bos? *zie afbeelding van toren in de vorm van boom*"

    Hm, geen idee hoor, misschien door dat ding in de vorm van een boom te maken? -___-


    ars moriendi

    Tekenen was echt wazig met die vragen. En wiskunde was verrassend makkelijk,gelukkig,daar was ik echt bang voor.

    En....ik ben klaar(yeah)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik snapte anders geen hol van wiskunde. Ik kreeg echt een black-out en ik was 20 minuten bezig mezelf weer rustig te krijgen zodat ik me ook maar iets zou herinneren :') Ik heb het verneukt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vond wiskunde echt makkelijk, heel erg raar.
    Waarschijnlijk heb ik toch alles fout


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ging de antwoorden net ff snel terugkijken, en volgens mij heb ik nog best veel goed.. Beter heb ik een voldoende..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    En wiskunde heb ik zwaar hard verneukt, LemonWorld, I join you!


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik heb Wiskunde goed genoeg gemaakt voor een 6. Nu mag ik een 2.8 halen voor Maw voor een 5 (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik ben KLAAR met het examen_O_
    als laatste Biologie gehad, ging beter dan ik had verwacht(A)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt