• haha, ik maak nog maar eens een topic (':
    alweer over mijn vriend ^^
    hij heeft namelijk veeeeel te veel 'aantrek' naar mijn zin. er zijn al 3 meisjes - waarvan ik het weet - die hem zien zitten/verliefd op hem zijn. een van hen heeft hem zelfs proberen te kussen een paar dagen geleden...
    en ik wéét wel dat hij alleen mij wilt en hij maakt dat ook wel duidelijk. hij vertelde bijvoorbeeld eerlijk over die kus omdat hij wou dat ik het wist enzo. ik wéét dat hij mij graag ziet...
    maar hij woont drie kwartier rijden van me vandaan, ik heb hem al anderhalve week niet meer gezien, en ik blijf maar denken dat die meisjes die hem elke dag zien uiteindelijk meer voor hem zullen gaan betekenen...
    en daar schaam ik me voor ^^

    om dit topic nuttig te houden, iemand die ook zoiets meemaakt(e)?


    Fooled ya!

    Tsja, daar kan hij ook niet echt veel aan doen :'D

    En ja, once.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee heb het niet meegemaakt maar vind het wel begrijpelijk. Ik zou ook zo denken.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ja, dat heb ik nu zelf ook met mijn vriend. Gelukkig is hij er blind voor & gaat hij er niet op in, anders had ik gillend gek geworden ='D


    Life is hard and then we die

    Jup, en het ergste is het nog wel als je jaloers bent, ondanks dat je weet dat hij nooit vreemd zou gaan. Want als je dan tegen hem jaloers gaat zitten doen, voel je je zo een zeikwijf.:p


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    Jup, en het ergste is het nog wel als je jaloers bent, ondanks dat je weet dat hij nooit vreemd zou gaan. Want als je dan tegen hem jaloers gaat zitten doen, voel je je zo een zeikwijf.:p

    inderdaad :p dan lach ik er maar zo'n beetje mee om te verbergen dat ik jaloers ben (':


    Fooled ya!

    Divinity schreef:
    Nee heb het niet meegemaakt maar vind het wel begrijpelijk. Ik zou ook zo denken.


    Food.

    Ik snap dat je een beetje jaloers bent, maar probeer je vriendje te vertrouwen. Dat hij die kus opbiechtte is wel heel goed van hem.

    Ik ben ook wel eens jaloers, maar niet in de liefde.


    Alis volat propriis

    Ja, en mijn ex heeft voor dat andere meisje gekozen uiteindelijk (joehoe)


    -

    Mijn lief heeft enorm veel aantrek, maar ik vertrouw hem. Ik weet dat hij elk meisje kan krijgen die hij wil, maar dat doet die niet. En natuurlijk is het niet zo leuk, maar je leert er wel mee leven. :)


    Get outta my head!

    Divinity schreef:
    Nee heb het niet meegemaakt maar vind het wel begrijpelijk. Ik zou ook zo denken.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    LALALALALA schreef:
    Jup, en het ergste is het nog wel als je jaloers bent, ondanks dat je weet dat hij nooit vreemd zou gaan. Want als je dan tegen hem jaloers gaat zitten doen, voel je je zo een zeikwijf.:p


    Jah precies!
    Mijn vriend heeft echt een hekel aan voorliegen enzo en ik vertrouw hem er dan ook op dat hij niet vreemd gaat.. Maar ik blijf jaloers op alle andere meisjes die ook maar even naar hem kijken..
    Dan heb ik het idee dat ik zo overdrijf enzo


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..