• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:14 ]

    Edit: Ik heb dus niks aan de Quiz veranderd, behalve de intro : 'D

    Wat als je nooit het gene vind wat jij zoekt? Wat zoek je eigenlijk? Hoe moet je ooit vinden, als je niet weet wat je zoekt?
    Je hebt een eindeloze tweestrijd in je hoofd! Je humeur verschilt ook heel erg per dag! Je lijkt je slecht te kunnen concentreren. Je hoopt op liefde, geluk, vriendschap, maar je vertrouwt dingen soms blindelings. Enkel omdat je iets mist.
    Je stelt je vaak voor hoe het leven zou zijn, als het voor jou compleet was, maar het kan nou eenmaal niet altijd perfect zijn.



    Wow, de allereerste quiz waarbij de uitkomst klopt. ;3


    It's time to be happy again.

    Ik heb: What if, everybody forgot my big mistake?

    Het past wel, maar ik moet heel eerlijk zeggen, dat ze allemaal wel passen, dus ach...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Owkeej kijken of et klopt [ik weet niet wat me eerste antwoord was..]

    What if, I never find what I need?

    Wat als je nooit het gene vind wat jij zoekt? Wat zoek je eigenlijk? Hoe moet je ooit vinden, als je niet weet wat je zoekt?

    Je hebt een eindeloze tweestrijd in je hoofd! Je humeur verschilt ook heel erg per dag! Je lijkt je slecht te kunnen concentreren. Je hoopt op liefde, geluk, vriendschap, maar je vertrouwt dingen soms blindelings. Enkel omdat je iets mist.

    Je stelt je vaak voor hoe het leven zou zijn, als het voor jou compleet was, maar het kan nou eenmaal niet altijd perfect zijn.
    ---

    Ok jij wint.. jij klopt fcking erg..
    Dat blinderlings vertrouwens klopt alleen niet.. dat doe ik juist niet.. ik vertrouw niet gauw iemand

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 22:33 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Owkeej kijken of et klopt [ik weet niet wat me eerste antwoord was..]

    What if, I never find what I need?

    Wat als je nooit het gene vind wat jij zoekt? Wat zoek je eigenlijk? Hoe moet je ooit vinden, als je niet weet wat je zoekt?

    Je hebt een eindeloze tweestrijd in je hoofd! Je humeur verschilt ook heel erg per dag! Je lijkt je slecht te kunnen concentreren. Je hoopt op liefde, geluk, vriendschap, maar je vertrouwt dingen soms blindelings. Enkel omdat je iets mist.

    Je stelt je vaak voor hoe het leven zou zijn, als het voor jou compleet was, maar het kan nou eenmaal niet altijd perfect zijn.
    ---

    Ok jij wint.. jij klopt fcking erg..

    Syll ik win altijd, and you know it :'D

    What if, I never find what I need?

    Wat als je nooit het gene vind wat jij zoekt? Wat zoek je eigenlijk? Hoe moet je ooit vinden, als je niet weet wat je zoekt?

    Je hebt een eindeloze tweestrijd in je hoofd! Je humeur verschilt ook heel erg per dag! Je lijkt je slecht te kunnen concentreren. Je hoopt op liefde, geluk, vriendschap, maar je vertrouwt dingen soms blindelings. Enkel omdat je iets mist.

    Je stelt je vaak voor hoe het leven zou zijn, als het voor jou compleet was, maar het kan nou eenmaal niet altijd perfect zijn.

    Life is short, but the good things are even shorter
    Omg het klopt precies... Dit is super eng :|

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 22:38 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Syll ik win altijd, and you know it :'D


    jaa maar had ff veranderd, sommige dingen kloppen niet bij mij (: vooral et gedeelte over fantaseren als alles perfect is + et gedeelte over vertrouwen (: maar de rest wel (: das alsnog cuwl


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hmm ja, eigenlijk klopt de uitkomst wel (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Eerst had ik een tijd geleden what if someone dies die klopte en nu what if i never find what I need die ook wel klopt


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    What if, I never find what I need?

    Eerlijk gezegt vond ik hem moeilijk om te maken, de vragen zijn confronterend.


    Your make-up is terrible

    what if some one dies

    Jup klopt helemaal. Ik kan niet tegen dood. Ik ga al huilen als ik er alleen aan denk.


    Love sheds light one the darkest of times

    What if, everybody forget my big mistake!.

    Wat als, iedereen nou jou grote fout vergeet? Je hebt iets gedaan, waar jij jezelf heel kritisch op beoordeeld! Je denkt dat het leven zo beter zou zijn. Maar dat is het niet! Alles wat je in je leven hebt gedaan, alles, maakt jou wie je bent! Dat maakt jij, jij!

    Je kan niet zomaar een deel van je verleden wissen. Als je er naar blijft verlangen zul je enkel gek worden! Je zult je controle verliezen. Je word gewoon één en als pessimist! Je maakt het jezelf te hard! Je hebt nou eenmaal weinig zelfvertrouwen, maar probeer toch te denken aan je goede dingen!

    Maybe its hard to say, but life is a bitch. You cant do anything! Just enjoy!.

    .

    Het klopt als een deur!
    Ik voel en denk echt zo zegmaar....!

    What if, I never find what I need?.

    Wat als je nooit het gene vind wat jij zoekt? Wat zoek je eigenlijk? Hoe moet je ooit vinden, als je niet weet wat je zoekt?

    Je hebt een eindeloze tweestrijd in je hoofd! Je humeur verschilt ook heel erg per dag! Je lijkt je slecht te kunnen concentreren. Je hoopt op liefde, geluk, vriendschap, maar je vertrouwt dingen soms blindelings. Enkel omdat je iets mist.

    Je stelt je vaak voor hoe het leven zou zijn, als het voor jou compleet was, maar het kan nou eenmaal niet altijd perfect zijn.




    Klopt, eenng:|


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Inviolable schreef:
    Hmm ja, eigenlijk klopt de uitkomst wel (:


    Rainbows on my staircase ~

    What if, everybody dies?

    klopt wel maar ik heb de rest ook even doorgelezen en 'What if, I never find what I need?' zou eigenlijk ook wel een goede uitkomst zijn geweest :p
    maar mooie quiz.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.