• met heel veel dank aan PersianRose ga ik beginnen aan mijn serie het gaat als volgt

    Een meisje vindt op een site het telefoon nummer van TH boy. Ze besluit te bellen maar telkens neemt niemand op. Uiteindelyk neemt er iemand een keer op. 'Met TH boy' Hoort ze. Ze begint een gesprek en ze spreken na een tydje een keertje af. TH boy wordt niet verliefd op haar maar zy wel op hem. Pas als ze echt goeie vrienden zyn geworden neemt hy haar mee op tour. Zy blyft vol bewondering naar hem kyken. Zal ze hem vertellen wat ze voor hem voelt en haar vriendschap op het spel zetten?

    ik heb al een klein beginnetje getypt
    Ik begin me nu toch echt af te vragen of het nummer wel echt is. Iedere keer als ik bel krijg ik de voice mail. Ik heb me zelf voorgenomen om nog een keer te bellen en als er weer niet opgenomen word dan weet ik genoeg. Ik toets het nummer in wat ik over heb geschreven van internet. Ik druk op het telefoontje en ik hoor hoe de telefoon overgaat. Maar te vergeefs ik krijg weer de voice mail. Ik druk op het rode telefoontje en ik gooi mijn telefoon op de grond en laat me op bed vallen. Het was ook te mooi om waard te zijn. Welk popidool is zo dom om zijn nummer aan een onbekend iemand te geven ? Precies niemand. Het was me nu wel duidelijk geworden dat het nummer nep was. ‘Samantha eten’ ik hoor mijn moeder van onder de trap roepen. ‘Ja ik kom er aan’ Ik laat me van mijn bed afrollen en loop de trap af naar beneden. Daar komt de geur van pasta me tegemoet. Mijn moeder kan geweldig koken iedere Woensdag en Donderdag avond volgt ze een kookcursus en alles wat ze heeft geleerd stopt ze in haar eigengerechten. Ik ga tegen over mijn moeder aan tafel zitten. Ja alleen mijn moeder mijn ouders zijn gescheiden en een broertje of zusje heb ik niet. Echt eenzaam heb ik me nooit gevoeld. Mijn moeder stond altijd voor me klaar en ik heb ook een super tijd op school met mijn vrienden en vriendinnen. Ik ben een meisje dat van aandacht houd. Nu moet je niet gaan denken dat ik er alles aan doe om in de belangstelling te staan. Nee ik bedoel er mee dat ik graag complimentjes ontvang. Inmiddels heeft mijn moeder pasta op mijn bord geschept ‘eet smakelijk’ ik glimlach naar mijn moeder en wens haar ook smakelijk eten toe.


    het idee van mijn bedenkster ga ik ietsjes aanpassen maar ik weet zeker dat ze daar geen probleem mee heeft.



    wat ik nog van jullie wil weten is

    1. is het een leuk idee
    2. wie word de TH boy
    3. een titel

    xx

    1.Het idee is geweldig en het is kei mooi geschreve.
    2.Tom natuurlijk n_n
    3.Answer that damn phone.

    1. het is een ZALIG ideeee ,
    2. TOM <3
    3. hmm idk xD


    Gilles (ll)

    Hebben jullie nog meer titel ik vind die van jou JOYCESTAR leuk maar ik wil kunnen kiezen :D:D

    1. ja zeker
    2. Gustav
    3. Is My Love For Him Our Friendship Worty (da laatste woord klopt ni,denk ik)

    1. Tuurlyk, Het is myn eigen idee xD
    2. Tom of Bill :P
    3. -Why Don't You Love Me?
    -Will Our Friendship Go?
    -Will You Ever Love Me?
    -I Love You!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    als ik iets in de 20 reacties hierr op heb dan kies ik welke TH boy het word en ook de titel