• Ja, wat vinden jullie van Demi Lovato? - just a question.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 17:01 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Mwoah. Weer een disneysterretje hè. Ik heb niet zoveel tegen haar, alleen die foto's die ze dan van zichzelf plaatst op internet..


    It's time to be happy again.

    Carer schreef:
    Ik vind niet zo veel van haar.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Progeny schreef:
    Ik vind haar niet zo overdreven als vele anderen, maar wat heeft zij een fake - smile.x]


    Me so good.

    Champagne schreef:
    Mwoah. Weer een disneysterretje hè. Ik heb niet zoveel tegen haar, alleen die foto's die ze dan van zichzelf plaatst op internet..

    Ik was vroeger wel een heel grote fan, maar ik weet het niet. Ik vind haar altijd wel de leukste Disney ster, en of haar smile nu fake is of niet, ze komt op mij bijna nooit gemaakt over.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ze kan wel goed acteren en zingen ja


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Reverend schreef:
    Arrogant, veel te mager, een meelopertje, en gewoon een stomme snol die ondergaat aan het 'sterrenleventje'. Nee, dan ben je sterk!

    Wat bedoel je hiermee?


    We accept the love we think we deserve.

    Ze is veel te jong beroemd geworden en heeft hier problemen mee gekregen. Tja, ik heb totaal niets met haar. Ik ben geen fan van haar stem en haar acteertalenten. En ik ken haar niet persoonlijk, dus misschien is ze wel gewoon een lief meisje, I don't know. (:


    wth.

    Ik mag haar niet. Ik weet niet.. Ik vind haar een aanstelster en ze is niet eens een goede actrice. Ze staat in alle bladen alleen omdat ze een disney-sterretje is.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Niks aan. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Champagne schreef:
    Mwoah. Weer een disneysterretje hè. Ik heb niet zoveel tegen haar, alleen die foto's die ze dan van zichzelf plaatst op internet..


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Zelfde als wat ik van al die andere Disney sletjes vind. Aandachtzoekers die werkelijk alles doen voor een beetje aandacht, arrogant en gewoonweg hoeren.

    Wat vind jij van haar, Dilara? (:

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 17:46 ]


    wth.

    Ze is arrogant, maar als ze bevriend was gebleven met Gomez was ze nog arroganter geworden (A)


    Believe.

    de vorm van haar mond vind ik een beetje raar als ze lacht xD
    maar ik heb het niet zo op die Disney sterretjes van tegenwoordig

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 18:45 ]