• oke, het is raar maar ik vond het echt lief en schattig toen ik het hoorde. Mijn nederlands lerares is vanmiddag ten huwlijk gevraagt door haar vriend. Gisteren had hij naar de afdelingsleider gebeld dat ze dit weekeind naar zuid-limburg zouden gaan en dat hij haar vandaag ten huwlijk wou gaan vragen op school. Eerst kon dat niet met examens enzo, maar toen heeft die afdelingsleider hem vannochtend opgebeld en gezegt dat als hij nog lef had hij het vandaag om een uur mocht doen, tijdens de bovernbouw pauze. Dus hij kwam naar school, stond op een podium met een foto van mijn lerares op de beamer geprojecteerd. Heeft de afdelingsleider haar uit de klas gehaald, zag ze haar vriend staan wou ze weer terug lopen XD. die afdelingsleider heeft haar toen gedwongen het podium op te gaan, gaf die vriend een kleine toespraak en vroeg haar ten huwlijk. ze zei ja! Jammer genoeg was ik er niet bij want ik moest een engels toets maken. Zag ik even ater mijn mentor nep huilend naar een paar meisjes uit mijn klas lopen want hij deed altijd alsof hij met haar wou trouwen enz. Maar om dit topic nog nuttig te houden, bij jullie ook nog iets gebeurt?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Awww wat lief van hem :3
    en nee, onze school is saai ^^

    Uhm er is een Yoghurt automaat in onze aula komen wonen.


    They fell in love, didn't they?

    Dat is echt zoooo sweet <333
    Bij mij is er vandaag niets gebeurd, lekker veel ijs gegeten haha. Niks bijzonders.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Whut dus hij deed alsof? O_O


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Aaaaaaaaach wat lief!!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Recidivism schreef:
    Whut dus hij deed alsof? O_O


    Nee, mijn mentor deed altijd alsof hij met mijn nederlands lerares wou trouwen, alleen nu heeft haar vriend haar dus tenhuwlijk gevraagt.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Neehh, bij ons gebeuren er niet van zulke dingen. (':
    Maar wel leuk voor haar.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ahw lief, mijn Nederlandse lerares gaat binnenkort ook trouwen. Ze had ons helemaal verteld hoe hij haar te huwelijk had gevraagd, echt cute.


    <3

    Lief jah!

    Mijn Engels docent gaat a.s. vrijdag trouwen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb alleen maar examens gehad deze week :') vreselijk.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    erhm nee stage saai pc virus dingesxd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Awww, hoe schattig! (L)

    Nee, ik had een saaie dag :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Protective schreef:
    (...)

    Nee, mijn mentor deed altijd alsof hij met mijn nederlands lerares wou trouwen, alleen nu heeft haar vriend haar dus tenhuwlijk gevraagt.


    Oh dat is idd cute<3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain