• De wereld ging normaal gezien 7 minuten geleden vergaan. Zijn er nog overlevende of ben ik de enige? (cat)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Nope, ik leef ook nog (hoera).
    CuwWLL. ^^


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik leef(alien)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben dood.(no_chears)


    everything, in time

    Peeta schreef:
    Je bent de enige. Ik Quizlet vanuit de hemel (cat)(cat)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Onkruid vergaat niet, dus ik ben er nog. (pirate)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    YAY we hebben het overleefd.


    Pff, wat lullen al die mensen toch, telkens weer een datum verzinnen waarop de wereld vergaat.
    2012 is ook vast en zeker bullshit-.-


    Expect the unexpected

    Eigenlijk mogen we niet te vroeg juichen. Als Jezus bijvoorbeeld in Hawaii is aangekomen, duurt het voor ons nog een dag!(joehoe)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Eigenlijk mogen we niet te vroeg juichen. Als Jezus bijvoorbeeld in Hawaii is aangekomen, duurt het voor ons nog een dag!(joehoe)

    een halve maar.

    Progeny schreef:
    Eigenlijk mogen we niet te vroeg juichen. Als Jezus bijvoorbeeld in Hawaii is aangekomen, duurt het voor ons nog een dag!(joehoe)


    Ik ben rond een uur of 4/5 's nachts meestal nog klaarwakker, dus ik zal het in de gaten houden voor je.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Ik ben rond een uur of 4/5 's nachts meestal nog klaarwakker, dus ik zal het in de gaten houden voor je.


    Haha, doe dat! :3 En wat ga je dan doen als het zo ver is? Keihard gillen._O_


    everything, in time

    Vraag me af hoeveel topics hier nog van gaan komen. (krul)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Progeny schreef:
    (...)

    Haha, doe dat! :3 En wat ga je dan doen als het zo ver is? Keihard gillen._O_


    Met een hele dikke joint op het dak zitten om alles goed te kunnen zien en dan mijn vriend bellen, om het idee te hebben dat hij toch bij me is als ik sterf en mijn laatste teksten schrijven. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    en we leven nog steeds...

    Ik ben dood, ookal typ ik dit. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben dood,wie ook ik wil meeten in de hemel(wbw)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)