• Dat ik een fotografisch geheugen blijk te hebben.
    En als ik er zo bij na denk klopt dat best.
    En nu voel ik me tegenover heel veel mensen schuldig.
    Ik kan er niet tegen als mensen na bijvoorbeeld 1 keer een route gereden te hebben de weg niet meer weten de volgende keer. Maar ik dacht altijd dat het aan hun lag. :'D

    Nog iemand ie een fotografisch geheugen heeft? Ik weet namelijk niet echt hoe het werkt en wat ik er mee kan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb dat echt totaal niet. Hoewel ik wel een goed richtingsgevoel heb; dump me ergens in de stad waar ik woon, en ik vind de weg zonder moeite terug. Of droppingen, die zijn ook al zo saai. Dan zie je de weg niet, maar toch, ik loop hem echt binnen een halfuurtje weer terug -.-'


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dat dan weer niet, hoewel ik wel een goed geheugen heb. Ik kan zo een gebeurtenis vam 5 kaat geleden vertellen tot alle details


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik onthoud ook na een keer de route en ik erger me er ook aan als een andere er 4 x over doet ;p


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik ben jalours D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haha ik heb dat ook. Ik kan me van veel dingen waar ik geweest ben me nog precies herinneren hoe het eruit zag, met een plaatje enzo. Is soms best wel chill (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    iMoan schreef:
    (...)

    Ik ben 1 keer in London geweest, in februari 2008. Maar ik weet nu nog precies hoe alles eruit ziet. Zoiets, denk ik.

    Ja maar dat kan ik ook die dingen onthoud je sws. Ik weet ook nog hoe ql mijn vakabtieplaatsten en routes er uitzagen.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    iMoan schreef:
    (...)

    En dan nog, soort van dat zou niet kunnen. :'D
    Trouwens Niksel, ik neem mijn woorden terug dat je het geheugen van een ingetrapt tuinhekje hebt, het lag niet aan jou, vergeef je me? :'D


    Haha, het blijft een hoge score.
    Zie je wel. :'D Soms heb ik toch wel eens gelijk haha. Tuurlijk vergeef ik het je Naomster.


    Your make-up is terrible

    Recidivism schreef:
    (...)
    Ja maar dat kan ik ook die dingen onthoud je sws. Ik weet ook nog hoe ql mijn vakabtieplaatsten en routes er uitzagen.


    Ik onthoud dat niet hoor, misschien een jaar, daarna ben ik het sowieso vergeten. En ik moet het dan toch wel een paar keer gezien hebben. Soms weet ik de route in mijn eigen stad wel, ik weet waar ik woon, ik weet waar ik heen moet maar niet hoe.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik onthoud dat niet hoor, misschien een jaar, daarna ben ik het sowieso vergeten. En ik moet het dan toch wel een paar keer gezien hebben. Soms weet ik de route in mijn eigen stad wel, ik weet waar ik woon, ik weet waar ik heen moet maar niet hoe.


    Lololololol, dat is wel dom hoor. Je woont daar al vet lang!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    iMoan schreef:
    (...)

    Lololololol, dat is wel dom hoor. Je woont daar al vet lang!


    Ja al 18 jaar. (no_chears)
    Maar ik bedoelde te zeggen dat het niet voor iedereen zo normaal is.


    Your make-up is terrible

    Dat is super vet, lijkt me handig met proefwerken n.n


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Soundeffect schreef:
    Nee, ik denk dat ik juist het omgekeerde heb ;x


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat hebben sommige mensen uit mijn klas. Die lezen een rijtje griekse woorden 1x door en dan weten ze het. Ik moet daar dus echt wel dik 15 minuten op zitten.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Lol, dat heb ik, máár, dan moet ik er wel goed bij opletten xD
    Bijv. als ik een route fiets en ik concentreer me niet echt
    op hóé ik fiets, dan weet ik die route de volgende keer niet weer ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.