pasfoto

vrouwDuendes

Laatst online: -

Ilse
Duendes is offline
-
25
-
-
lijst

D☀u☼e☀n☼d☀e☼s
➸ A quality of passion and inspiration.
➸ ➸ A spirit.

⇿ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁⇿

Trust me,
close your eyes,
think about me and
forget your worries.

When your eyes open,
I'll be gone,
so keep them closed,
you won't see me disappear.

But you never listen to me,
and you disover that I'm gone.
You notice you'll never see me again.
You break.

Close your eyes again,
now think about what I said earlier.
Now you know, I ended my own life.
I don't exist anymore.

Don't call me by my name anymore,
I said.
Call me Duendes,
that's who I am now.
⇿ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁⇿


Change me in a martyr,
let me die for my faith in you,
let me be your inspiration and
your guide.

I color your world with ideas,
make you wanna life,
I force you to hold on,
to keep moving forward.

Even when you're colorblind,
or when you turn deaf,
or when you can't feel a thing anymore,
I will be your sense.

Oh, dear,
let me be your martyr,
don't let me die for nothing,
let me guide you through the dark.

Trust me,
close your eyes,
follow my voice,
I'll bring you there.

Call me Duendes,
That's who I am now.


⇿ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁⇿


its sea shanty time once again my fellow basterdsuikers of the ocean

1 decennium geleden
1 uur geleden
69 dagen, 17 uur, 1 minuten, 57 seconden
60695 [24 uur]
5
10
2
1
0
325
3212
15250
3388
6282


26 Creaties van Duendes

Gastenboek (6161)

  • niniwa1

    Bedankt voor je reactie! Is echt heel erg lief. <3
    Het is - tot mijn grote spijt - inderdaad wel waar dat te veel auteurs hun personages te perfect maken. Dat vind ik echt jammer, want imperfecties kunnen heel interessant zijn, zijn verfrissend om te beschrijven en kunnen op allerlei manieren gebruikt worden. Je kunt een personage aandoenlijke imperfecties geven of hem afstotelijk maken, of juist herkenbaar, menselijker...
    En respect voor mijn schrijfstijl? ^^ You're making me blush. Veel te lief van je. <3

    1 decennium geleden
  • Meride

    Hey hoe gaat het? Lang geleden dat ik je gesproken heb.

    1 decennium geleden
  • Galactica

    Jep, voor mijn leeftijd wel! Hoe groot ben jij?

    1 decennium geleden
  • FollowYourDream

    Dag lieve meid

    Mijn excuses dat ik nu pas antwoord! Het school is weer begonnen, en ik verzuip nu al in mijn werk... :/

    Het is echt hatelijk dat je mobiel crasht!
    Je bent alle nummers kwijt, alles gewoon...
    Dus ik raad je echt aan om al op voorrand alles op te slaan in een extern document! (:

    Hoe gaat het intussen met je enkelbanden?
    Gaat het al wat beter?

    Jeps, ik woon in België! (:
    En ik noem Lindsey!
    Ilse, leuke naam!

    Heb jij nog weekendplannen?

    Liefs
    xxx
    Helaas kan het weer even duren vooraleer ik antwoord. Maar ik antwoord ooit sowieso wel!!!

    1 decennium geleden
  • inyosi

    Ja, het was heel leuk!!
    Mijn match was heel aardig en haar familie ook!
    Die match van mijn vriendin waarvan ik dacht dat heel raar was was eigenlijk ook heel aardig en helemaal niet zo raar.
    Maar een match van een andere vriendin was wel heel raar en vervelend, want ze sprak af met 10 jongens en ze praten allemaal Deens, dus dat was nogal vervelend voor mijn vriendin en ze was gewoon helemaal niet leuk.
    Ik had het daar erg naar mijn zin xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen