pasfoto

vrouwDuendes

Laatst online: -

Ilse
Duendes is offline
-
25
-
-
lijst

D☀u☼e☀n☼d☀e☼s
➸ A quality of passion and inspiration.
➸ ➸ A spirit.

⇿ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁⇿

Trust me,
close your eyes,
think about me and
forget your worries.

When your eyes open,
I'll be gone,
so keep them closed,
you won't see me disappear.

But you never listen to me,
and you disover that I'm gone.
You notice you'll never see me again.
You break.

Close your eyes again,
now think about what I said earlier.
Now you know, I ended my own life.
I don't exist anymore.

Don't call me by my name anymore,
I said.
Call me Duendes,
that's who I am now.
⇿ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁⇿


Change me in a martyr,
let me die for my faith in you,
let me be your inspiration and
your guide.

I color your world with ideas,
make you wanna life,
I force you to hold on,
to keep moving forward.

Even when you're colorblind,
or when you turn deaf,
or when you can't feel a thing anymore,
I will be your sense.

Oh, dear,
let me be your martyr,
don't let me die for nothing,
let me guide you through the dark.

Trust me,
close your eyes,
follow my voice,
I'll bring you there.

Call me Duendes,
That's who I am now.


⇿ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁⇿


its sea shanty time once again my fellow basterdsuikers of the ocean

1 decennium geleden
3 uur geleden
69 dagen, 17 uur, 1 minuten, 59 seconden
60702 [24 uur]
5
10
2
1
0
325
3212
15250
3388
6282


26 Creaties van Duendes

Gastenboek (6161)

  • Galactica

    Lol! Dat betekend "eerste moderne C"
    Ik zit ik 1 SC en dat betekend "eerste STEM C" en STEM is Science, Technology, Engineering en Mathematics. (Y)

    1 decennium geleden
  • lowkey_sun

    Thnx :)

    1 decennium geleden
  • Galactica

    Op mijn school hebben wij een klas en die heet 1 MC

    1 decennium geleden
  • FollowYourDream

    Haha, ja ik heb het overleefd. Sinds 13 januari is mijn beugel eraf, dus nu moet ik om de drie maanden naar de tandarts. De volgende afspraak is eind juni ergens (:
    En veel doen ze dan niet meer. Ze kijken even in je mond, en klaar.

    Haha, ja, ik ook. Maar ik ga proberen jouw verjaardag te onthouden. Vroeger schreef ik dat allemaal in mijn gsm, maar een paar weken geleden startte mijn gsm plots niet meer op, en toen heeft iemand anders hem weer op fabriekstoestand gezet, en was ik alles kwijt. Dus ook al de verjaardagen...
    Ik heb vorige week een Word-bestand aangemaakt met verjaardagen, maar ik vind dat nu zo stom om aan iedereen terug te vragen wanneer diegene jarig was... Ach ja, er zal niets anders opzitten..

    Oei, dat is niet goed. Het schijnt dat ijs helpt... Alvast veel beterschap meid! Ik leef met je mee (:

    Dus je woont in Nederland? Of is mijn redenering fout?

    Hoe heet je trouwens?

    xxx

    1 decennium geleden
  • inyosi

    Hoop dat het snel weer beter gaat!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen