pasfoto

vrouwDuendes

Laatst online: -

Ilse
Duendes is online
-
25
-
-
lijst

D☀u☼e☀n☼d☀e☼s
➸ A quality of passion and inspiration.
➸ ➸ A spirit.

⇿ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁⇿

Trust me,
close your eyes,
think about me and
forget your worries.

When your eyes open,
I'll be gone,
so keep them closed,
you won't see me disappear.

But you never listen to me,
and you disover that I'm gone.
You notice you'll never see me again.
You break.

Close your eyes again,
now think about what I said earlier.
Now you know, I ended my own life.
I don't exist anymore.

Don't call me by my name anymore,
I said.
Call me Duendes,
that's who I am now.
⇿ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁⇿


Change me in a martyr,
let me die for my faith in you,
let me be your inspiration and
your guide.

I color your world with ideas,
make you wanna life,
I force you to hold on,
to keep moving forward.

Even when you're colorblind,
or when you turn deaf,
or when you can't feel a thing anymore,
I will be your sense.

Oh, dear,
let me be your martyr,
don't let me die for nothing,
let me guide you through the dark.

Trust me,
close your eyes,
follow my voice,
I'll bring you there.

Call me Duendes,
That's who I am now.


⇿ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁ ۞ ❁⇿


its sea shanty time once again my fellow basterdsuikers of the ocean

1 decennium geleden
3 minuten geleden
69 dagen, 14 uur, 37 minuten, 19 seconden
60480 [24 uur]
5
10
2
1
0
325
3212
15215
3387
6282


26 Creaties van Duendes

Gastenboek (6161)

  • KvotheEdemaRuh

    WHAAAAAH JE BENT EEN STALKER
    laat mij maar lekker 117 zijn enzoo

    9 jaar geleden
  • PhiIophobia

    Spam is helemaal mijn ding :P

    9 jaar geleden
  • PhiIophobia

    Wahaha, nope niks gevraagd XD

    En ja leukk!! Ik word altijd vrolijk als ik lekker veel appjes heb om terug te lezen :P

    9 jaar geleden
  • hellwolfcosplay

    ow that sucks ik hoop dat je snel weer kan lopen, en ja ik ben al 2 en een half jaar basicly ziek, maar het eerste jaar ging het nog wel vandaar dat ik gwn nog online was een jaar terug, maar het laatste jaar kon ik nogal weinig en ben ook bijna niet op school geweest okal zat ik in het belangrijkste jaar(ben in de derde en 4de eigenlijk 2x per week soms 3x naar naar school geweest als ik geluk had en dan vaak halve dagen. Behalve donderdag dan moest ik altijd naar stage en dar moest ik wel gwn heen want als je, je uren niet maakt mag je geen examen doen.) Ben nog steeds ziek maar het gaat wel iets beter niet altijd ofcourse, want heb natuurlijk goede en slechte dagen maar at least kan ik nu soms dagen hebben waar ik iets kan doen zonder me meteen kut te voelen. XD

    9 jaar geleden
  • PhiIophobia

    Haha ja dat zeker.
    Ik wil ook echt een keer mensen meeten enzo maar pap en mam hebben er eigenlijk al iets op tegen dat ik met ze app, niet dat ik me daar heel veel van aantrek. En ik ga ook echt wel mensen meeten dus daar niet van :Y)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen