Kijk boven bij de link, het is hoofdstuk 1000005. Ik al weken in de gaten aan het houden wanneer hoofdstuk 1000000 komt, mis ik die net met 5. N'awww. Huilen.. nee grapje.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (58)

  • niallxoned

    LOL, Eloise gaat met hem uit omdat ze toch eigenlijk hem wel erg leuk vindt als hij haar uit vraagt. Pete is helemaal teleurgesteld. Die avond onder vraagt hij eigenlijk Eloise alleen maar over Lou en Juliet, hoelang ze samen zijn wat hun zwakke plekken zijn enz. ELoise krijgt het na een tijdje door en gaat boos naar huis. Julian heeft al een aantal biertjes op en is eigenlijk helemaal dronken. Zo gaat hij over straat naar huis toe. Onderweg wordt hij geraakt door een bus wat eigenlijk meteen zijn dood is. El is natuurlijk erg geschrokken en verwijt het zich zelf, en Lou kan er wel om lachen... Haha ik vind alles wel goed als ie maar dood gaat. Weet k veel voor mijn part steekt Zac of Pete hem neer om redenen. Dan zou Pete logischer zijn, omdat Julian eigenlijk zijn meisje heeft afgepakt... Ben benieuwd

    1 decennium geleden
  • xStilinski

    Julian pov:

    Ik slenterde wat over straat. Het was half 2 's nachts, en eigenlijk hoorde ik in bed te liggen, maar ik was maar niet in slaap gevallen, dus had ik besloten om een wandeling te maken.
    Ik bleef maar aan Juliet denken. Waarom begreep ze niet dat ik het allemaal had gedaan omdat ik haar weg wou houden bij Louis? Omdat ik er zeker van was dat Louis gevaarlijk was. Er waren verschillende moorden gepleegd in de buurt, en ik WIST dat Louis de dader was. Het waren geen gewone moorden, nee, elk slachtoffer had 2 kleine gaatjes in hun nek, en geen enkele druppel bloed was terug te vinden in hun lichaam. En toevallig had ik gezien dat Louis' hoektanden nét iets langer waren dan die van anderen. Ik wist zeker dat Louis een vampier was! Een vampier die z'n slachtoffer eerst verleidde voor dat hij ze leegdronk. En dat was precies wat hij met Juliet van plan was, ik voelde het gewoon.

    Ineens hoorde ik voetstappen. Ik draaide me met een ruk om, maar er was niks te zien. Toch bleef ik naar de lege straat staren. Als je de verhalen moest geloven, waren vampiers supersnel, en kon Louis dus elk moment te voorschijn springen. Want ik wist dat hij mij ook zou pakken.

    Ik liet mijn blik nog één keer over de straat glijden, en draaide me daarna weer om. Daar stond iemand! Daar, bij die lantaarnpaal! Voorzichtig liep ik er naar toe, niet het slimste wat ik ooit heb gedaan. Het licht van de lantaarnpaal viel op de gedaante, en een schok ging daar mijn lichaam toen ik zag wie het was. Het was niet Louis.....

    Het was Damon Salvator, van The Vampire Diaries.

    "Hello Julian." grijnsde hij. Ik begon wat te stotteren.
    "H-hoe weet je wie ik ben?" vroeg ik bang.
    "Van Louis. Hij is een vriend van mijn broer en mij. Hij heeft mij gevraagd of ik je uit de weg kon ruimen." zei hij schouderophalend, alsof het de normaalste zaak van de wereld was.
    "M-maar..." Verder kwam ik niet, want Damon sprong op me af, en zette zijn vlijmscherpe tanden in mijn nek.
    Toen werd alles zwart.....





    Dat was het:')
    Ik ben verder geen fan van TVD, maar ik vind Damon/Ian Somerhalder zo'n ongelooflijk lekker ding(H)
    haha
    xx

    1 decennium geleden
  • LOV

    Julian is opweg naar louis's huis nadat louis en niall alles hebben uitgelegd op school.
    Als hij bij het huis aankomt en op de bel heeft gedrukt doet louis hem open. meteen ram ik op zijn bek en valt hij op de grond.
    gelukkig had ik ergens een pistool vandaag kunnen halen dus richt ik em op hem.
    als juliet de gang in komt gelopen pak ik haar beed en richt het pistool op haar slaap.
    louis ligt er angstig bij.
    ik schiet een kogel in juliet der schouder en ze valt neer op de grond.
    louis wil naar der toe kruipen maar ik hou hem tegen met mijn voet.
    ik hou het pistool op hem gericht maar net als ik wil schieten voel ik een stekende pijn in mijn rug.
    alles word zwart en ik val neer op de grond.

    juliet pov:

    ik was net in mijn schouder geschoten.
    er lag een mes op de grond, wacht een mes?
    wat die daar deed maakt niks uit. ik pakt het mes beed. ik stond voor zichtig op en liep zacht en wankelend naar julian toe. ik stak het mes hard in zijn rug. hij viel bloedend op de grond. net op dat moment hoorde we de sirenes van een ziekenwagen......

    dit is nog een samenvatting.
    ik hoop dat het een beetje goed is xd

    1 decennium geleden
  • xWildRose

    Nisssie Dat verhaal is echt geweldig!!

    1 decennium geleden
  • FxckNiall

    OMG! Nissie, beste. idee. ever.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen