Kijk boven bij de link, het is hoofdstuk 1000005. Ik al weken in de gaten aan het houden wanneer hoofdstuk 1000000 komt, mis ik die net met 5. N'awww. Huilen.. nee grapje.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (58)

  • Nisssie

    Ik breek in in Julian's huis. Als hij thuis komt sleep ik hem mee naar mijn zelf geknutselde martelkamer met zelf geknutselde martelwerktuigen Dan martel ik hem daar en dan gaat ie er dood aan ;D Dat is de levenslange gevangenisstraf wel waard xD

    Of mijn eerste optie:

    Julian pov
    Geïrriteerd loop ik naar de deur waar net aangebeld was. Louis had me gister echt hard geslagen. In de gang kijk in de spiegel en bewonder mijn blauwe oog. Vanmiddag zoek ik Louis wel even op. Het is de postbode met mijn pakketje. Eindelijk. Ik gris het pakketje uit zijn handen en smijt de deur in zijn gezicht dicht zonder iets te zeggen - zo'n klootzak ben ik namelijk. Het pakketje boeit me eigenlijk niet zo veel. Ik moet naar Louis. Ik pak mijn oma fiets die ik drie jaar geleden van een zwerver had gejat. Ze riep me iets na als "Geef terug! Dat is het enige wat ik nog van mn moeder had." Ik weet het niet meer precies, het interesseert me ook geen ene reet. Stomme zwerver. Was het eigenlijk wel een zwerver? Ik zou het niet weten. Dankzij mijn stalker-app wist ik precies waar Louis woonde. Ik belde aan en toen er open was gedaan sloeg ik de persoon meteen op z'n bek. Wacht, dit was Louis niet. En Juliet ook niet. Wie was dit mens? O... Wacht. Waarschijnlijk Louis' familie. Lekker boeiend.
    'Mam, wie is dat?' hoorde ik Louis roepen. Ik negeerde hem en liep naar binnen. Louis en Juliet lagen half neukend op de bank. Moest 'ie geen antwoord van z'n moeder hebben. Lekker zoon. Ik pakte een vaas en liep naar binnen. Nu ging 'ie het krijgen. Ik pakte de vaas stevig vast en sloeg hem kapot op Louis' hoofd. Haha, die zat. Er liep een straaltje bloed in z'n nek dat ergens op z'n hoofd begon. Juliet keek me angstig aan terwijl ik haar meetrok, het huis uit. Er kwam een raar persoon met een scream-masker op naar ons toe. Hij trok Juliet bij me weg en trok me mee naar een creepy busje. O my God, wat ging hij met me doen! Ik werd kwam en sloeg hem. Hij weerde me af met zijn mes. AU! Ineens werd ik weer uit het busje geduwd, naar een of ander huis, de kelder in. Het licht ging uit. Dit was echt eng. 'Wie ben jij.'
    'Gaat je niks aan.' Meteen herkende ik het Ierse accent van Niall. Nou, dit zou hij nooit winnen.
    'Weet je, Ierse dombo, dit gaat je nooit lukken.' riep ik naar hem.
    'Wat gaat me niet lukken?' vroeg hij. Ik antwoordde niet, hoorde een spottend lachje en een dicht slaande deur.

    Niall pov.
    Ik keek op mijn horloge. Ik moest nu echt naar huis. Julian moest nog eten hebben. Ik loop de school uit en ren de straat op. BAM!? Zwart beeld...
    Langzaam open ik mijn ogen.
    'Niall!' wordt er meteen geroepen. Ik kreun en draai me hoofd richting het geluid.
    'Wat is er gebeurt?' mompel ik schor.
    'Je bent onderschept door een auto, je hebt een maand in coma gelegen.' antwoordt de stem. Ik knik en sluit mijn ogen weer. Wacht... EEN MAAND?! Julian zat al die tijd zonder eten. Wacht nog eens... Die stem... het was de stem van... HARRY!!!
    'Harry?' mompel ik voor bevestiging.
    'Dat ben ik.' hoor ik zijn stem. Harry! Hij is beter! Met een opgelucht gevoel ga ik weer liggen. Julian zal de deur al wel hebben ingetrapt. Die overleeft t wel. Ik had m naar een huis in een bos gebracht, niemand die hij daar lastig kan vallen. Er lag genoeg eten in dat huis voor een jaar! Nu moest ik me concentreren op beter worden...



    Niall wordt beter en niemand hoort ooit nog iets van Julian. Z'n ouders schakelen de politie in en 30 jaar later wordt zijn uitgehongerde lichaam gevonden




    Ik vind het een heel happy einde xD

    1 decennium geleden
  • Cleverdeen

    Julian loopt over straat en er komt een bus aan. Hij ziet hem niet en loopt de straat over. Dan BAM! rijd die bus over hem heen en is hij dood :) Maya en Louis zijn een soort van blij en ze leven lang en gelukkig (lol)

    1 decennium geleden
  • SupahGirl

    Louis slaat Julian in elkaar en komt dan in het ziekenhuis terecht. Julian komt echter wraak nemen op Louis en neemt een pistool mee. Louis pakt het pistool af en dag Julian.

    1 decennium geleden
  • Bibbl3

    Wat nou als Julian een geheim agent is die voor de overheid wekt, maar eigenlijk een dubbelspion is en hij eigenlijk voor de slechte mensen werkt en dan op een dag komt er een gevecht tussen zijn eenheid en de slechte mensen waar hij ook voor werkt dan komt zijn eenheid erachter dat hij slecht is en schieten ze hem neer, hij kleinert Juliet zo omdat hij een bad ass is die het gevaarlijke wilt opzoeken, daarom verklaart het ook dat ze niet weten op welke school hij zat! en van de eenheid moet hij naar school anders zou het te veel opvallen! als dat gevecht tussen Julianzijn eenheid en de slechte mensen bezig is zijn daar net Juliet en Louis, want het is in de stad waar ze toevallig net aan het winkelen zijn? :D

    1 decennium geleden
  • Someway

    Juliet stond in de garderode toen Julian weer binnen kwam. Hij wou haar terug aanranden, maar begon haar eerst te bedreigen. Als ze niet meedeed, ging hij haar vermoorden,... Juliet wilde hem slaan in zijn kruis, maar hij werd polts weggeetrokken. Ze dacht direct dat het Louis was, maar niet dus. Er stonden 10 mensen toe te kijken, allemaal met hun gsm op Julian gericht. Hij had alles toegegeven en ze hadden alles gefilmd.
    Die leerlingen gingen met de filmpjes naar Lauwrance en zeiden dat ze alles met hun eigen ogen zagen. Niall had hem ondertussen ook al proberen overtuigen, maar tevergeefs. Deze filmpjes daarentegen hielpen wel.
    Kortom, het komt er op neer dat Julian wordt geschrost en gearresteerd. Ze zijn eindelijk van Julian verlost, of dat denken ze toch.

    Op een dag lopen Louis en Juliet samen in de stad, shoppen enzo.. Ze besluiten om iets te gaan drinken en gaan op café. Daar komen ze een paar oude vrienden van Juliet tegen. Ze drinken samen iets en gaan daarna samen naar de disco. Plots voelt Juliet haar gsm trillen en haar broer belt haar. Binnen verstaat ze hem niet goed dus besluit ze om naar buiten te gaan. Plots wordt ze meegetrokken in ee steegje, waar ze niets kan zien. Behalve een grote, stevig gebouwde man. Ze is bang, maar durft niets te doen. Opeens hoort ze voetstappen haar richtin opkomen. 'Wel, wel, wel... Wat heb ik jou gemist.' Hoort ze een stem zeggen. Die stem kent ze maar al te goed. Julian. Helemaal verstijfd van de schrik keek ze hem aan. Hij zei tegen de man dat hij weg kon gaan e dat hij hun alleen moest laten. Net op het moment dat Julian haar blouse wilde opentrekken, viel hij op de grond. Er stroomde bloed uit zijn hoofd. Ze keek op een zag Louis staan met een baksteen in zijn handen. Hij keek naar Julian die bewusteloos op de grond lag en had toch even schrik. Hij liet de steen vallen en deed teken dat ze moeten vluchten, weg van die plek. Wegvan Julian. Zo snel als ze konden liepen ze naar een open plek. Waar veel mensen waren. Daar belden ze een taxi en gingen naar huis.
    2 dagen later lazen ze in de krant dat er een lijk vlakbij de discotheek waar zij waren gevonden was. 'Waarschijnlijk met een zeer zwaar voorwerp bewusteloos geklopt'. Moeten ze naar de politie gaan en alles vertellen? Gingen die hun wel geloven?


    Een einde kan je zelf wel verzinnen ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen