Foto bij Love 128

mg, gisteren stonden gewoon de hele dag twee van mijn stories nummer 1 en 2 in de top. jfoicjkmpcaljdfocmlaofpjcpaolcm. Jup, zoiets dergelijke. Ik weet nog dat ik voor de allereerste keer in de top stond. Dat was met mijn story The Fate, en toen ging ik om de minuut een printscreen maken zodat ik 'bewijs' had, haha. Ik was er super trots op! En nu staan 2 van mijn stories 1e en 2e. Ongelooflijk! En deze story heeft al meer dan 850 abo's. AL JULLIE 850+ ABO'S ZIJN DE LEUKSTE ABO'S IN DE WERELD (omdat jullie dit verhaal natuurlijk lezen, hehe). Maar ik voel me wel serieus echt vereerd dat zoveel mensen dit zo'n leuk verhaal vinden en het volgen.

Hier is het beloofde Louis pov.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (30)

  • DAYDREAMERx

    omfg. arme lou. het ging niet express. en dan juliet. die word straks nog boos op louis. omg. nee. dit mag niet.

    1 decennium geleden
  • xrachelloves

    omfg verderrr xxx

    1 decennium geleden
  • likecat

    neeee louis heeft het niet gedaan ik weet het zeker!!!hij had vast meer haters die julian!

    1 decennium geleden
  • RiRianneSMG

    spannend...................

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Neeee.
    Ik denk niet dat Louis de dader is.
    Please snel verder...
    Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen