Foto bij Love 128

mg, gisteren stonden gewoon de hele dag twee van mijn stories nummer 1 en 2 in de top. jfoicjkmpcaljdfocmlaofpjcpaolcm. Jup, zoiets dergelijke. Ik weet nog dat ik voor de allereerste keer in de top stond. Dat was met mijn story The Fate, en toen ging ik om de minuut een printscreen maken zodat ik 'bewijs' had, haha. Ik was er super trots op! En nu staan 2 van mijn stories 1e en 2e. Ongelooflijk! En deze story heeft al meer dan 850 abo's. AL JULLIE 850+ ABO'S ZIJN DE LEUKSTE ABO'S IN DE WERELD (omdat jullie dit verhaal natuurlijk lezen, hehe). Maar ik voel me wel serieus echt vereerd dat zoveel mensen dit zo'n leuk verhaal vinden en het volgen.

Hier is het beloofde Louis pov.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (30)

  • HeartAttackX

    Louiis is niet de dader , Eloise, is hett :X hah sorry dat denk ik x

    1 decennium geleden
  • 1Dchaykiexx

    Omg nieuw hoofdstuk :c

    1 decennium geleden
  • TomlinsonL

    Omg hij heeft het niet gedaan! En als die het deed was het gwn perongeluk

    1 decennium geleden
  • LStyles212

    omg louis kan de dader gewoon niet zijn!! ook al krijg ik een klein vermoeden van wel, dat het een ongeluk was en hij het zelf niet meer wist,, (( n''awhh ik ben echt gemeen dat ik louis gewoon een klein beetje verdenkt enzo))
    maar stiekem hoop ik zo erg dat ik het zoo mis heb en louis niks heeft gedaan!
    snellverderr<3

    1 decennium geleden
  • shanXhoran

    AAAAAH omg het is zo spanneeeeend, omg lou mag de dader echt niet zijn!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen