||Hersenspinsels




© by Ensiferum


Genres: Fanfiction, romantiek, fantasy.
Status: Start binnenkort.
Waarschuwingen: start uiterlijk 15 april, waarschijnlijk eerder.
Leeftijdskeuring: 12+
Plot:
"They are the guardians of hope and wonder, the keepers of magic and dreams."


Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoeners binnen hun bereik.

Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen