'Bella, we gaan eten!' roept mijn moeder. Verschrikt kijk ik op. Ik was in slaap gevallen! Ik sta snel op en bind mijn haar in een staart. Op dat moment zie ik twee meisjes aankomen lopen. Zal ik snel naar binnen gaan of nog even blijven staan? Ik pak mijn handdoek op. 'Hoi!' Roept de een opgewekt.
'Hey.' Groet ik terug.
'Hoe lang ben je hier al?' Vraagt ze.
'Eh, sinds vanochtend.'
'Oke, ik dacht al dat ik je nog niet eerder had gezien. Ik zit in G35 voor het geval je me wilt opzoeken ofzo.'
'Komt goed, maar ik moet eten.. Doei!'
'Doeg!' Het andere meisje glimlacht. Oh shit, ik ben vergeten hun namen te vragen. Ach, ik ga vanavond we even langs. Ik loop naar het terras voor het huis en schep eten op mijn bord. Mijn ouders waren al begonnen. Als ik mijn eten op heb loop ik naar boven om me aan te kleden. Ik trek een simpel wit strapless jurkje aan en doe lipgloss op.
'Ik ga naar eh iemand, tot vanavond.' Roep ik, geen reactie. Ik trek de deur achter me dicht en ga op zoek naar huisje G35. Ik loop een bochtje om en bots tegen iemand aan. Ik kijk op en zie dat het het meisje van vanmiddag was. 'Hey!' zeg ik vrolijjk, 'Ik ging je net opzoeken.'
'Haha, ik jou ook.'
'Hoe heet je eigenlijk?'
'Rosa, en jij?'
'Bella.'
'Awesome, zullen we naar de tafeltennistafel gaan daar zijn de meeste jongeren.
'Oh ja hoor.' Na 3 minuutjes lopen komen we bij het zwembad, daarachter is de tafeltennistafel. En raad eens wie daar zaten...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen