Ik zet mijn handen naast me en leun naar achter. Ty legt zijn hand op mijn hand en kijkt me aan. Ik lach naar hem en richt me dan tot Rosa. 'Zullen we even naar het zwembad lopen?' Ze haalt haar schouders op en schudt van nee. Ty geeft een kneepje in mijn hand. 'Ik wil wel mee.' David kijkt me even met grote ogen aan. 'Loop je ook even mee?' David wil net antwoorden maar Ty is hem voor. 'Ach hij blijft wel hier, anders is Rosa alleen.'
David slaat zijn ogen neer. Vaag dat hij het toelaat maarja, iedereen is anders. Het klinkt misschien raar maar zoals hij nu zit wil ik hem echt knuffelen. 'Kom je?' Vraagt Ty. Ik sta op en hij slaat een arm om mijn middel. Hij trekt me zachtjes tegen zich aan, ik laat het toe. Bij het zwembad schop ik mijn slippers uit en ga op de rand van het zwembad zitten. Met een zucht laat ik mijn voeten in het koele water glijden. Ty gaat dicht naast me zitten en pakt mijn hand. Vind ik het fijn dat het als zo snel gaat? Straks kust hij me al! Ik ken hem pas 1 dag...
Terwijl ik aan het nadenken ben speelt Ty met mijn vingers. Ik giegel zachtjes. Ik voel dat hij naar me kijkt, ik kijk op. Zijn hoofd is best dichtbij. Ik kijk naar zijn ogen, ze zijn een beetje groen/blauw. Na een lang oogcontact draai ik mijn hoofd weg. 'Is er iets?' Vraagt Ty. Ik schud van nee. 'Ik ken je pas een dag en jij weet niks van mij en ik niet van jou...'
'Vertel eens wat beauty.' Ik glimlach. Ik vertel over school en mijn vriendinnen en dat ik van dansen hou. 'En je ouders? Broertjes of zusjes?' vraagt hij voorzichtig. 'Hmm daar heb ik het liever niet over.' Ty knikt begrijpend. Hij verteld over zijn bandje en over zijn huis. Ook niet heel persoonlijk maar dat komt nog wel. Ty pakt met alletwee zijn handen mijn hoofd en drukt zachtjes een kus op mijn lippen. Mijn hart maakt een sprongetje. Met een tevreden zucht leun ik tegen zijn borstkas aan.

Reageer (1)

  • tequilaxash

    Leuk! :D snel verder! :) xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen