Foto bij Disorder 33.

You were warned... You were not alone... You were strong enough... You were not going to die... But now I can't promise anymore it's going to be alright. <3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (49)

  • Hoothoot

    Ik werd echt emotioneel van dat laatste stukje, maar jij verdient even goed als iedereen om gelukkig te zijn!!! Dit is een geweldig verhaal en het vergt echt moed om dit te schrijven. Ik schreef een keer een zielig stukje voor mijn eigen verhaal en het werd me gewoon te veel, ik sloeg toen in één klap mijn layton dicht en ik heb bijna een half uur gehuild. dit verhaal is nog zo'n duizend keer zieliger dan dat stukje, dus het is echt geweldig dat je dit kan!!
    Love you so much!!!(H)

    1 decennium geleden
  • cherryniall

    Je schrijft echt géweldig. Nee meer dan geweldig zelfs. En ik hoop echt dat over een tijdje je alleen nog maar gelukkige momentjes hebt en geen depressieve meer. Op de 'ik ben een tiener en ik voel me kut maar weet niet waarom' momentjes na dan haha.
    xx

    1 decennium geleden
  • redlipstick

    Ik hou van dit verhaal omdat het zo ontzettend de realiteit is. Huilend lees ik het, ik find het zo heftig. En ik vind het zo knap van je dat het je lukt om sit te schrijven.

    1 decennium geleden
  • maaikelove1d

    (H)

    1 decennium geleden
  • XLouisLoverX

    ik had al tranen in mijn ogen van het hoofdstuk en dat stukje daaronder dat was de druppel, ik leek echt stom omdat mijn zusje de kamer inkwam haha :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen