Foto bij ONE.

''Ik heb hem nodig ..'' Mijn vader gooide een krant naar mijn hoofd, ik keek naar de cover.

Het was Justin Bieber ...

''Vraag het hem dan als je hem zo graag wilt ..'',
Mijn vader zuchtte diep,'' Hij heeft al een platen-label, dus het is moeilijk om hem te winnen voor de mijne ..''

Mijn vader was een zeldzaam type, hij was alleen vriendelijk als hij dat wilde.
Maar voor de rest, was hij van steen, geen emoties, geen medelijden, en hij denk niet na.
Maar alsnog was hij eigenaar van een van de meest bekende platenlabesl van het moment.


By the way, mijn naam is Lillian McCrane, maar ik heb liever Lilly.
Mijn favoriete kleuren zijn blauw, groen, roze, o god, ik hou van roze.
Ik hou van honden, ik heb er nooit een gehad omdat mijn vader zegt dat het een verspilling van tijd is.
Nou, ik ben 19 jaar jong en werd gedwongen om te stoppen met school, ik moest mijn vader helpen in de studio.
Mijn moeder stierf toen ik werd geboren, ik mis haar heel erg.
Ehm .. Ik heb geen vrienden, mijn vader liet me het huis niet uit gaan het huis na school, ik moest studeren en me voorbereiden op mijn toekomst.
Ik had een vriendje, maar hij pleegde zelfmoord. Sinds dat moment heb ik bindingsangst..
Ik had het gevoel dat ik de rede was..

Nou, er zijn leuke dingen ook in het leven denk ik, ik moet ze alleen vinden.

Nou, dit ben ik, Ik spreek je later, Byeee xoxo

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen