06.
''Mam, nu wil ik echt even buiten rondkijken!'' roep ik voor de zoveelste keer. Ik ben de hele dag al bezig met spullen uitpakken en zo. Het lijkt net of we hier gaan wonen, inplaats van dat we hier op vakantie zijn. ''Oke dan, ga ook maar even naar buiten. Niet te laat terug zijn!'' zegt mijn moeder nog. Ik rol met mijn ogen. ''Nee mam. Doei!'' roep ik, en ik sprint naar buiten. Ik zet mijn zonnebril op, en haal een hand door mijn rode haar, waar zal ik eens naar toe gaan? Aan het einde van de straat zie ik allemaal kinderen van mijn leeftijd, dus ik besluit die kant maar op te lopen. Ik zie jongeren met skateboards, meisjes in bikini, en iedereen ziet er vrolijk en blij uit. Zelf ben ik ook in een goede bui, en vrolijk loop ik verder. Ik kom uit op een soort boulevard, dichtbij de zee. ''Daniel, get your lazy ass over here!'' hoor ik iemand dicht achter me zeggen. Ik draai me om en zie een jongen met een muts op zijn hoofd rondrennen. Ik kan zijn gezicht niet zien, want hij staat met zijn rug naar me toe. Ik schud lachend mijn hoofd, wie draagt er nou een muts met dit warme weer. Ik zie een ijskraam, en besluit een ijsje te halen. Ik sluit aan in de rij, en na een tijdje geniet ik van mijn heerlijke chocolade bolletje. Ik wil net net ergens gaan zitten, als er een jongen tegen me aan knalt, en mijn ijsje op de grond valt. ''Oh mijn god, het spijt me echt heel erg!'' hoor ik de jongen zeggen. ''Het geeft niks, kan gebeuren.'' zeg ik, en ik kijk omhoog. Meteen kijk ik in de twee mooiste ogen ooit. Luke Brooks....
Luke kijkt diep in mijn ogen, en we zijn een tijdje stil. Dan kijkt hij naar het ijsje op de grond. ''Oh.'' zegt hij. ''Ja.'' zeg ik. Met een beteuterd gezicht kijkt hij me aan, en dan schiet ik in de lach. Verbaasd lachend kijkt Luke me aan. ''Wat is er zo grappig?'' vraagt hij. ''Jij.'' grinnik ik. ''Je keek echt zo heel zielig, alsof ik jou ijsje op de grond heb gegooid.'' Luke's gezicht staat meteen weer schuldig. ''Nog sorry daarvoor, het was niet mijn bedoeling je te duwen, of je ijsje te vermoorden.'' lachend schud ik mijn hoofd. ''Het geeft echt niks hoor.'' ''Jawel, ik koop een nieuwe voor je.'' zegt hij. ''Dankje, maar dat hoeft echt niet.'' zeg ik, maar Luke staat al in de rij. Even later komt hij weer terug, met twee nieuwe bolletjes. ''Ik had wat goed te maken.'' knipoogt hij, en ik voel dat ik bloos. Dan steekt hij zijn hand uit. ''Wat onbeleefd, ik vergeet mezelf voor te stellen. Ik ben Luke.'' zegt hij , met een prachtige glimlach op zijn gezicht. Lachend schud ik zijn hand. ''Weet ik, ik ken je video's. Ik ben Megan. Grote fan trouwens!'' Luke kijk me verwonderend aan. ''Wauw, je kent ons? En je begon niet eens te gillen toen je me zag?'' lacht hij. Ik kijk hem qua-boos aan. ''Sorry hoor, ik was te druk bezig niet proberen te huilen omdat mijn ijsje op de grond lag!'' Luke trekt een pruillipje. ''Ik zei toch sorry!'' zegt hij, en beide lachen we even. ''Yo Luke, kom je nog? Wat doe je allemaal?!'' hoor ik een stem zeggen, en ik zie Beau naar ons toe lopen. ''Ooh, je bent met een meisje aan het flirten, sorry!'' lacht hij, en hij loopt weer weg. Nu zie ik ook de rest van de jongens staan. ''Komt hij niet?'' vraagt James. ''Nee, hij is aan het flirten met een knap meisje.'' roept Beau expres hard. Lachend kijk ik ze na, en ik zie dat Luke helemaal rood geworden is. ''Sorry voor hun, zo zijn ze altijd.'' mompelt hij. ''Geeft niet hoor.'' lach ik. Luke krabt even op zijn achterhoofd. ''Ik moet weer gaan, maar mag ik misschien je nummer?'' vraagt hij, en ik zie dat hij een beetje bloost. Ik probeer heel rustig over te komen, maar van binnen ben ik helemaal aan het fangirlen, wat natuurlijk niet zo gek is. ''Tuurlijk!'' zeg ik, en ik noem mijn nummer. Luke geeft me een knipoog. ''Bedankt!'' zegt hij, en loop terug naar de rest. Ik probeer een gil te onderdrukken, beste vakantie ever!
Sorry dat het zo lang duurde, maar ik was er niet, en quizlet deed heel moeilijk! En gister was ik bij het One Direction concert!!!!!!!! EN HARRY ZWAAIDE NAAR MIJ EN MIJN VRIENDIN!!!! Iedereen was rustig, maar wij gingen op de stoelen staan en roepen, toen keek hij en zwaaide hij! best night ever! Love youu
Reageer (1)
OMG! JIJ GAAT NU HEEL SNEL VERDER, WEET JE?!?
1 decennium geledenXXXXXZZZZZZZJJJJJJJJJJJJJEEEEEEEEZZZZZZZZZZ +ABO+KUDO