Foto bij 007.

Als we ons allebei hebben omgekleed lopen we samen de gang op. Mijn haar zit in een knot en ik heb een kort broekje met een leuk blousje aan. Harry draagt een geruite blouse en hij ziet er weer geweldig uit zoals altijd. Hij verwikkelt onze vingers en glimlacht even naar me. 'Any preferences? Starbucks?' vraagt hij. We lopen samen de trap af en ik haal mijn schouders op. 'Starbucks sounds great. I'm craving for a frappuccino mango.' Hij lacht en knikt. 'Me too babe.' Als we de deur van het hotel uitlopen staan er weer een hele boel fans en paparazzi. Gelukkig is er een weg vrij gemaakt zodat we gemakkelijk erdoorheen kunnen lopen. Harry zet nog even wat handtekening en gaat nog even op de foto maar ik loop alvast door. We stappen in het taxi busje en meteen rijd hij weg. Harry vertelt de man dat hij ergens heen moet gaan in het midden van de stad en de man weet precies waar hij heen moet. 'So tell me, how's your new job?' vraagt Harry terwijl hij achterover gaat zitten. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en zucht. 'It's great. I'm really enjoying it there and I have great colleagues.' 'Well that's the most important thing right?' Ik knik. 'So how's the tour so far?' Harry glimlacht. 'It's been great. The shows in the UK were amazing and I can't wait to go to the rest of Europe.' Ik wrijf met mijn duim over zijn hand. 'I can't wait to tour with you.' Harry draait zijn hoofd om en kijkt me verbaasd aan. 'You're coming with us?' Ik knik. 'Yeah, I have four weeks off so I can come the whole Europe tour.' Harry krijgt een enorme glimlach op zijn gezicht en drukt een kus op mijn voorhoofd. 'This is amazing.' mompelt hij terwijl hij zijn lippen op die van mij drukt. Ik lach en haal mijn vrije hand over zijn wang.

'Two frappuccino mango and two sandwiches please.' zegt Harry tegen de man achter de kassa. De man knikt en pakt twee bekers. 'Your name?' vraagt hij. 'Harry.' De man schrijft het op en rekent het af. Terwijl Harry wacht op onze bestelling ga ik alvast aan een tafeltje zitten. Ik kijk naar buiten en zie dat ik precies op de Eiffeltoren uitkijk. Ik ben hier al niet meer geweest sinds ik klein was. Ik schrik op uit mijn gedachten als Harry tegenover me komt zitten. 'A frappuccino mango and a sandwich for madame.' probeert hij te zeggen met een Frans accent. Ik lach en schud mijn hoofd. 'Your French accent is the worst.' Harry lacht ook en houd zijn hand tegen zijn hart aan. 'I'm hurt babe.' Ik lach en probeer mijn sandwich open te wikkelen. 'Wait.' zegt Harry terwijl hij zijn Iphone uit zijn zak haalt. 'Instagram.' Ik lach en leg mijn sandwich nog even neer. 'You know that the fans make jokes about your use of instagram right.' Hij knikt en lacht ook. 'Yeah, I do. It's pretty funny.' Hij zet wat op instagram en stopt zijn telefoon dan weer weg. Ik pak mijn iPhone ook en kijk wat hij heeft gepost. #Starbuckstagram Ik lach en stop mijn telefoon weer weg. 'Oh god, you're crazy.' Harry neemt een hapje van zijn sandwich en knikt dan. 'Crazy about you.'

Reageer (3)

  • Sacrificee

    Cuteeee

    1 decennium geleden
  • CurllMonster

    Love it!!!!
    Snel verder xx

    1 decennium geleden
  • batbucks

    Oh super schattig, leuk verhaal .x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen