Hij was er niet. Harry liep niet aan Louis zijn zijde, zoals het hoorde. De tweede van het stel kwam aangerend en moest uithijgen toen hij uiteindelijk voor ons stond. 'Je bent te laat.' Viel Liam met de deur in huis. De jongen knikte enkel, maar kon er verder niets meer aan veranderen. 'Waar is Harry?' Vroeg ik voorzichtig. Niet goed wetens of ik het nu jammer moest vind, dat hij er niet was, of een vreugde dansje moest doen. Louis zijn blik was gekweld en hij sloeg zijn ogen neer. 'Die was nog even bezig.' De gekwetste toon in zijn stem, beviel me totaal niet en ik vroeg me af wat er gebeurd was. Liam wist er blijkbaar meer van en klopte gemoedelijk op Louis zijn schouder. 'We gaan het gewoon gezellig maken.' Sprak hij de jongen moed in. Ik beet op mijn onderlip, niet goed wetend wat ik er precies mee aanmoet. 'Sorry, Zayn. Je moet het alleen doen.' Meteen schudden ik wild mijn hoofd. Dat kon Liam niet menen en Harry me niet aandoen. Wat een klootzak. 'Gaan jullie maar alvast. Ik ga Harry halen.' Het was Louis die meteen een luid protest begon, maar ik schudden mijn hoofd. 'Afspraak is afspraak.' Kwaad beende ik weg. Die stomme kinderen wachten maar. 'Zayn, niet doen!'

Met een klap gooide ik de deur van Harry zijn hut open. 'Waarom.' Ik viel stil en heel mijn lichaam verstijfde bij het beeld wat zich voor me afspeelden. En ik was niet de enige die was geschrokken. Ik moest me herpakken. Dit was het moment hem schaakmat te zetten. Maar het enige wat ik kon doen was het stel met open mond aanstaarden. Ik begreep wel opeens, waarom Louis zo van slag was en me tegen had proberen te houden. Ik zou er ook heel lang over doen om dit van mijn netvlies af te krijgen. De twee jongens die vol in elkaar opgingen. Harry die nog geen tijd had gehad, om zijn eigen, enorme, erectie los te laten. de andere jongen was gestopt met stoten, maar zat als versteend vast in de krullenbol. 'Zayn.' Harry was de eerste die wat zei. Ik slikte en kon nog altijd niets uitbrengen. Mijn mond hing iets open en ik moest moeite doen om mijn speeksel binnen te houden. 'Finn.' Harry sprak de naam een stuk dwingender uit dan, dat hij bij mijn naam had gedaan net. De jongen trok zich meteen terug en ik slikte bij het zien van zijn enorme, erectie, die hij uit Harry haalden. dat, dat allemaal in zo'n klein gaatje pasten. de jongen kleden zich razendsnel aan en liep langs me heen de hut uit. De deur viel weer dicht en Harry stond langzaam op. De grijns op zijn gezicht kon ik totaal niet plaatsen. Moest hij zich nu niet doodschamen? Ik staarde naar zijn erectie, die blonk van het voorvocht. Ik slikte en alles in mijn hoofd draaide. Heel mijn lichaam was zo van slag, dat ik mijn vriend niet eens voelde wakker worden. Gelukkig was er natuurlijk Harry, die niets ontging. Zijn hand die naar mijn gezocht reikte was vochtig. Het was de hand die hij net nog had gebruikt om zichzelf te bevredigen. 'We hebben een probleem Zayn.' Harry zijn stem kraakte en zijn adem blies tegen mijn oor. Mijn hart klopte tegen mijn borstkas en ik had het gevoel of ik elk moment kon bezwijken en flauw kon vallen. Toch kreeg ik het voor elkaar langzaam mijn hoofd te schudden. 'Dat ik nog altijd bloed geil ben en dat jij degene die me daar af ging helpen, weg heb gejaagd.' Mijn pupillen werden langzaam groter. Harry loog. Hij had Finn zelf weggestuurd. 'En volgens mij, heb jij zelf ook een klein, correctie, groot probleempje.' Ik kneep mijn ogen dicht en een lage kreun liep over mijn lippen, toen Harry naar mijn erectie greep, die zich had laten zien in mijn broek. 'Niet doen.' Mijn stem schoot de lucht in en ik keek Harry smekend aan. Ik viel niet op jongens. Harry liet zich niet uit het veld slaan. 'Ik weet dat je het wilt.' Hij was zeker van zijn zaak. ik schudden mijn hoofd. 'Je lichaam zegt wat anders.' Ik had net live naar porno zitten kijken, van twee ontzettend knappe jongens. Natuurlijk werd ik daar opgewonden van. Harry pakten mijn handen vast en draaide ons om, zodat ik weg was bij de deur. Hij duwde me naar de aan elkaar schoven stapelbedden aan de wand en ik liep als bezeten achteruit. 'Laat me je er vanaf helpen.' De druk op mijn onderbuik was groot, net als mijn pupillen. Ik moest toegeven. Het was Harry zeker gelukt om me op te geilen. En dat terwijl hij me amper had aangeraakt. voor de rand van het bed stopte Harry en mijn een simpele beweging lag mijn broek op de grond. Ging dit echt gebeuren?
Zijn vingers streken over het stof van mijn boxer en zorgde ervoor dat mijn adem iets opjaagde. Ik moest hem wegduwen. schreeuwen dat hij van me af moest blijven. maar ik deed het niet. Ik deed iets waar ik mijn dood mee tekende. Ik zoende hem.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen