Foto bij The pain behind the mask. -Jasper Hale- 45

ahum groot nieuws ^^.
NIEUW DEEL!
xD.

-Emmet pov.-

Wow, is Rosalie nu mijn mama of niet?! Ja sorry maar ik weet er echt niks meer van. Rosalie, Ashley en ik lopen naar ons huis toe.
Wow wacht.. is een huis een dier? Lijkt het op een konijn ofzo?
Ja ik weet het geloof ik niet meer zo goed <_<. Wow, wie ben ik? Ben ik een travestiet ofzo?
Neeuuuhh ö. Okee toch een ding dat ik nog weet.
Rosalie zegt dat ze ons huis al ziet. Waar? Ik zie geen hamster of konijn achtig ding :S.
Omg dit is zwaar klote.
Als we stilstaan voor een gebouw dat me nogal vaag voorkomt heb ik het door.
OH DUS DIT IS EEN HUIS! Gil ik.
Ashley kijkt me nogal droog aan. En Rosalie, tja die kijkt nogal... hoe noem je dat? Ze heeft haar ogen groot opengetrokken en kijkt een tikkeltje vreemd. Ah ja verbaast.
Ja ja mijn geheugen komt terug ^^.
Rosalie opent de deur en laat Ashley eerst binnen, dan ik en dan komt zij achter ons aan.


-Ashley pov.-

Wow, wat ziet het huis er anders uit. weinig ramen, nogal neutrale kleur overal. Saai zeg!
Rosalie kijkt me zenuwachtig aan en zegt. Tja Jasper had het huis uitgekozen.
Het is nogal grauw en saai. Net zoals hijzelf op dit moment trouwens! Hij voelt zich zo schuldig tegenover jou.

Ik wist dat het niet goed ging met Jasper maar zo slecht. Nee, dat had ik nooit verwacht.
Opeens hoor ik een bekende stem van boven komen.
Ja, Jasper is daar! Ik moet NU naar hem toe.
HEE ROSALIE JIJ BENT MIJN VROUW EN NIET MIJN MAMA! gilt Emmet opeens.
Rosalie kijkt weeral zo verbaasd en ik kijk nogmaals droog.
Nooit gedacht dat Emmet zo weinig verstand zou hebben in dat grote lichaam.
Als ik als een gek naar boven loop hoor ik een piano. Is Edward weer bezig? Nee, dat klinkt anders. Dit klinkt...
verdrietig.
Als ik de deur open zie ik...

Next??
En lees plzzz ook eens myn andere story:
I'm a model, youre my love. -Jackson Rathbone-

Plzzzz (A)

Reageer (6)

  • Elodroid

    SNELVERDER!!
    LVOE IT

    1 decennium geleden
  • Jacksessed

    Supeeeeer <3

    1 decennium geleden
  • jmetje

    snel verder gaan

    1 decennium geleden
  • SanneCullen

    nu. Verder. Jij.
    Irritante cliffhanger
    (doeg)

    1 decennium geleden
  • Wilson

    Vlug verder, NU! (6)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen