Foto bij 2.12

Jennifer pinkt een traantje weg.
'Ik ga je echt zo missen hé..' Ze knuffelt me en glimlacht. 'Hier, trouwens. Ik heb er niets aan dus dacht ik; misschien heb jij er nog wat aan. En pas inkijken als je thuis bent!' Ze geeft me een grote, mooie tas. Ik neem hem aan en sla die over mijn schouders heen.
'Ah, dankjewel. Ik ga jou ook missen, maar over 2 weken ben ik hier weer, voor school. Jij ook hoop ik?' Ze schud haar hoofd verdrietig.
'Nope, dan moet ik zelf weer naar school gaan.' Ze kijkt even achterom naar de anderen. Ze zitten in een van de vele touristenwinkels op het vliegveld.
'Ah jammer.' Ik bind mijn haar vast in een staart.
'Je moet me echt vertellen hoe je date met Bieber was hoor. Je hebt mijn nummer dus je kunt me altijd bellen of whatsappen.' De anderen komen naar ons toelopen. Allemaal geef ik ze een voor een een knuffel. Zelfs Caitlin, ook al duurde die niet langer dan een halve seconde. Vlak voordat ik langs de douane loop, knuffel ik Jennifer nog een keer.
'Ik spreek je gauw!'

Ik sleur mijn koffer achter me aan en kijk om me heen. Het was ondertussen al 6 uur en als het goed is moet pap hier ergens zijn. De vliegtuig rit had deze keer alleen maar langer geduurd, naar mijn gevoel dan. Ik heb spijt dat ik een kort broekje heb aangetrokken. Het is erg koud in deze ruimte en het ziet er niet naar uit dat pap er al is. Ik laat me op een van de stalen bankjes zakken en kijk om me heen. Ik pak mijn mobiel erbij en zie dat ik een gemiste oproep van Jennifer heb. Ook heeft ze me een whatsappje gestuurd.

goede vlucht gehad? Thuis pas kijken wat er in de tas zit hé! En wel vanavond gebruiken (: xo

Een glimlacht onstaat op mijn gezicht.
'Scarlett!' Hoor ik dan iemand roepen. Ik kijk op en zie pap voor me staan. Ik grijns, sta snel op en knuffel hem. 'Wat ben jij bruin geworden zeg, de volgende keer kun je beter iets minder in de zon gaan zitten. Hoe was het?' Hij kijkt me nieuwsgierig aan.
'Echt heel leuk!' Antwoord ik. Hij knikt goedkeurend.
'Mooi, laten we snel gaan want ik moet zo nog wat afhandelen voor mijn werk.' Ik pak mijn koffer vast en loop dan samen met pap richting de auto.

Ik laat me op mijn bed vallen en pak de tas die ik van Jennifer kreeg erbij. Snel open ik de rits en haal de inhoud uit de tas. Een jurkje, een zonnebril, schoenen, kauwgum, deodorant, lipgloss en een boekje waarop staat ''How do I survive my first date?'' Ik lach zacht, alles wat ik nodig heb voor de date zit gewoon in deze tas! Jennifer is echt zo lief.. Ik verwissel mijn kleren voor het jurkje en de schoenen. Ik moet toegeven, ze zijn echt ontzettend hoog. Is dat niet iets té voor een date? Ik pak het boekje erbij en blader het een beetje door. Alles staat erin, van wat je moet dragen tot gespreksonderwerpen.

het jurkje, de schoenen en de zonnebril kun je natuurlijk weer bewonderen op de tumblr-pagina! En o my god, vrijdag proefwerkweek x.x i'm dead goodbye peeps haha jk ben echt al heel veel aan het leren en zo pieuw maar ik heb maar 8 proefwerken waarvan ik er 4 kan leren. Op zich is het dus niet veel maar voor ieder proefwerk moet je 2 hoofdstukken :'( en jullie? Of hebben jullie de proefwerkweek al gehad? xo

Reageer (6)

  • BELIEBERfics

    heeey, je schrijft zo leuk meis!:) love it! ja ik heb maandag toetsweek....aaaaahhh....

    1 decennium geleden
  • Clingy

    Whaaa, ik wil ook een Jennifer als vriendin! ^^ Ik lig hier in bed te lezen en mijn slaapkamer is omgetoverd tot sauna h e l p. (huil)
    En aaawh drollie je kunt het succes aan het einde van je proefwerkweek is er bij mij een party met Harige Harry, Justin, Spongebob en Patrick misschien word je daar blij van en krijg je weer motivatie (krul) Nou snel verder met je geweldige story muisje I want Scarstin xxxxxx

    1 decennium geleden
  • nutellafreak

    Haha, ik zou graag jen als vriendin hebben, dat zou toch geweldig zijn x

    1 decennium geleden
  • Unicornfly

    Oh loving it ;d

    1 decennium geleden
  • awsten

    Ahw, ik heb net mijn examensreeks achter de rug! Als het helpt, ik had 5 juni tot vandaag examens haha. Elke dag één examen en vandaag 2, mijn uitslag weet ik pas volgende week :'( Veel succes met leren! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen