Foto bij The pain behind the mask. -Jasper Hale- 46

Deel 46.

Zouden jullie plzz mijn andere story: I'm a model, youre my love -Jackson Rathbone- willen lezen (A)
Dat zou lief zijn (A)(A)

-Ashley pov.-

Daar, achter een prachtig witte piano zit Jasper.
Hij merkt me niet eens op. Waarom? Waarom kijkt hij nog niet eens op als de deur opengaat?
Beteken ik... niks meer voor hem? Ik wil in huilen uitbarsten ((totdat ik mij herriner dat dat helemaal niet gaat en dus ga ik maar wat pizza eten wat ook al niet gaat want ik ben een vampier x'D. dat hoort er niet bij gewoon een ingeving =D))
Ik schrik omdat ik inderdaad huil. Maar Jasper ook! Ik zie het niet. Ik voel het. Dan begint hij een ander lied te spelen.
Hij zingt erbij. Ik hoor iedere keer dezelfde zin. One Tear Drop Can Mean Everything! Zingt hij over zijn gevoelens?
Wat hij heeft meegemaakt? Ik loop rustig naar hem toe en als ik ongeveer een halve meter van hem vandaan sta stopt hij met spelen en kijkt me doordringend aan.
Zijn ogen zijn niet zo lief en zacht als ik me herriner. Ze zijn koud en zonder emoties.


-Jasper pov.-

Daar staat ze, mijn Ashley. Niet te geloven dat ik haar nog zie.
Ik had gedacht haar nooit meer te zien. Als ze vlakbij me staat kan ik het niet meer aan en sta ik recht.
Uit haar ooghoek loopt een zilverachtige traan. Ze ziet er nog altijd even prachtig uit.
Zo puur, zo lief. Ik wil haar in mijn armen vastpakken en haar kussen maar ik kan het niet.
Ik heb haar in een monster veranderd.
En dat vergeef ik mezelf nooit.
Tot ze tegen me begint te praten.
Jasper, ik weet dat je me nooit meer wil zien omdat je het erg vind wat je hebt gedaan. Maar luister naar me, van je problemen weglopen lost niks op. Kijk naar me en zeg alsjeblieft dat je me nog wilt zien. Ik mis je Jasper, en hoe graag ik ook zou willen. Ik kan je gewoon niet aanraken. Want ik ben de vampier van leven-en-dood. Ik vind het vreselijk maar jou niet in mijn buurt hebben is het erste wat me kan gebeuren.
Ik ben sprakeloos van wat ze zegt. Zei? Is zei net die ene vampier? Het is een gave maar ook een vloek.
Ik heb zo een medelijden met haar. Ik ga rustig naar haar toe.
En laat mijn hart nog eens spreken.

Next??
Ist ng interessant?

Reageer (15)

  • MvrRathbone

    verder(hoera)

    1 decennium geleden
  • Deetje1991

    super verder plz

    1 decennium geleden
  • Wilson

    Verder doen! (huil)

    1 decennium geleden
  • BiebStyless

    VERDERR !!! (A)

    x

    1 decennium geleden
  • Wilson

    OMG, als je nu niet verder gaat word ik gek! (6)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen