Foto bij Jaundice. || Niall James Horan [SPECIAL EDITION, 16+]

Dit hoofdstuk is op verzoek van Milaya. Ze wilde graag 16+. LET OP, dit gebeurt in het echte verhaal NIET. Het originele verhaal is SEKSVRIJ. Gelieve dit hoofdstuk niet te lezen wanneer je geen 16 of ouder bent, en ook geen toestemming hebt van een ouder. Lezen is op eigen verantwoordelijkheid.

Ik schrijf dit hoofdstuk nu, omdat Paynini jullie niet kan belonen met een hoofdstukje omdat ze niet thuis is. Ik wil jullie wel een beloning geven namelijk voor het kudowerk. :D

Shoutouts:

Killing Love // Liam James Payne van Lake.
Bad Girl- Harry Styles [16+] van MexMalik
My Birthday Wishes - Larry Stylinson van LarryRules.
Be strong. Ft Liam James Payne van LoveNiallerX.
falling in love ft. Niall Horan [GEPAUZEERD] van lisaxx.
You lost me - Zayn Malik van aapjesswag.
Smosher vroeg me deze te promoten, so here you go. ;)
Some Events || One Direction van Licorne.
Psycho Friends ~ One Direction van IrishNialler.
MeLovesOneDx krijgt, ondanks dat ze zelf zei dat het niet hoefde, als nog een soort shoutout! She's lovely. <3
They don't know about us - Ziall Moran van SuperNialler.
HungryHoran hoefde geen shoutout, maar toch wil ik even haar story promoten. Dark Paradise • Larry Stylinson. Ze trok mijn aandacht omdat haar username op de mijne leek, wat ik grappig vond, en ik begon haar story te lezen en ik dacht 'wauw'. En dat zegt nogal wat, want ik ben erg kieskeurig. Ik lees niet zo gauw een story op Q. Dus HungryHoran, you deserve this.
Teenage Dirtbag ~ ft. One Direction van Aingeal. OMG, dat liedje is echt awesome. Oké, sorry, dat was random. XD
Best Friend's Brother. | Narry Storan. & You're my Cupid. || Niam Poran. van Niallerslove. (Ik moet toch echt even bekennen dat er heeeeeel stiekem een grom uit mijn mond ontsnapte bij het woordje 'sweetie', maar dat kwam meer uit de Niall kant in mij, ghehe. Sorryyyyy.)

Daarnaast wil ik nog de story van Milaya promoten. Ze is echt een geweldige schrijfster en ik vind dat ze veeeeeeel meer abo's verdient. Zij heeft mijn schrijven namelijk een niveautje hoger getild, en daar ben ik haar nog steeds heel erg dankbaar voor. Bovendien vind ik het helemaal geweldig dat ze deze story leest, ondanks ze helemaal geen fan is van 1D, haha.
http://www.quizlet.nl/stories/6253/twilight--seth-clearwater--having-weaknesses-is-being-strong-strong-enough-to-protect-them/
Dit is een verhaal om van te smullen, en ik wil wedden dat haar andere verhalen minstens zo goed zijn. :3
Ook de verhalen van Mnemosyne zijn om aan te raden. (Geen 1D)

Hopelijk genieten jullie van dit onofficiële stukje. :3

Hey lieverds!
Allemaal superhard bedankt voor al de kudo's, reacties en verjaardagswensen!
What the hell man, Esmée belde me om mee te delen dat we in de top zaten en een spontane glimlach gleed over mijn gezicht.
De mensen in Breda zullen me vreemd aangekeken hebben denk ik. Mijn moeder vond me ook al vreemd, haha.
Serieus, DANKJEWEL!
Het betekent voor zowel Esmée, als voor mij, heel erg veel om in de top te staan en dat dankzij jullie!
Dus nog een keer - voor de vijfde of zo? - thank you!
Jullie zijn de beste.
Lots of loooove,
Paynini. ^^

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • chasinghoran

    Laat, laat, late reactie xD
    Heeeeeeeeeeeeerlijk stukje ^.^ Dit zijn zo van die dingen waar je geen toestemming voor MOET vragen, dan gaan je ouders je van Q afplukken.
    Je schrijft het errug goed, ik geloof dat ik heel erg blij mag zijn dat ik alleen beneden zit nu, anders krijg ik heel vreemde vragen *treedt verder niet in detail*. Ik heb me echter wel een aantal keer afgevraagd hoe vreemd die houdingen geweest moeten zijn.
    Voorbeeld: Ik ging over hem heen zitten, met mijn knieën langs zijn middel geklemd, en als reactie daarop begon hij met mijn uitsteeksels te spelen, (...) Hij probeerde van alles om me te plagen. Van het kietelen van mijn scrotum tot het trekken aan mijn lid tot het aflebberen van het hele zootje bij elkaar. (...) Ik probeerde zijn speelse aanrakingen te negeren en nam zijn piemel zover mogelijk in mijn mond.
    Hoe wil Liam bij Nialls geslachtsdeel komen als Niall op zijn buik zit en met Liams geslachtsdeel bezig is?

    Sorry, zijn dingen die ik me dan afvraag (ja, ik denk in beelden, dan heb je dat xD. Is wel leuk bij dit soort dingen ^.^)

    1 decennium geleden
  • Imladris

    Jij bent zo een schat he (bloos)
    Wat jammer dat het alleen een droom was ^^ maar ik ben allang blij dat je het speciaal voor mij geschreven hebt ^^

    1 decennium geleden
  • Breckenridge

    Ik dacht al: Haha, Niall heeft een seksdroom ;p
    Amazing btw.
    Hehe, ik ben géén 16 jaar of ouder en ga de toestemming niet eens vragen. I'm sorry... Le badess (A)

    1 decennium geleden
  • Salute

    Wauw geweldig geschreven!
    Idd jammer dat het een droom was.
    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Javes

    Dat wat MeXMalik zegt hehe

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen