Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (21)

  • LovesDemiL

    PFF als ik de jongens zo ontmoeten zou ik precies het zelfde als jou hebben. Ik zou niks durven te zeggen, en struikelen voor hun neus. Ik zou ook bijna huilen en maar een beetje staren. En dan vragen of Zayn met me wilt trouwen haha.

    Nou snel verder

    1 decennium geleden
  • Oleada

    Oh My God!
    Ben ik even 14 dagen weg ... is Emma verkracht, in elkaar geslagen, stembanden overgesneden, nog eens in elkaar geslagen en uit de dood opgestaan.
    Maar goed, ik ben terug en dat betekent dat mijn lange reacties ook terug zijn. Tenzij je daar iets op tegen hebt ... dan hou ik het wel op een "Goed geschreven, snel verder!" (:
    Weer ben je erin geslaagd om Harry op zo een verknipte, gecompliceerde, onbegrijpbare manier neer te schrijven, waardoor ik nu niet goed weet of ik hem verder wil martelen in mijn martel-schuur of niet. Hij kan dus wel degelijk aardig doen, weliswaar op zijn manier ... En dan op het andere moment vermoord hij haar bijna - weeral. Die jongen is ... Ach voor hem bestaat nog geen woord. Alhoewel ik wel aan een woord moet denken dat tevens ook de titel is van een verhaal dat ik aan het uitwerken ben Whatever, het komt erop neer dat ik weer maar eens deze krullenbol niet begrijp.
    Ik weet niet hoe je het doet, maar dit verhaal blijft echt zo ge-wel-dig, zo goed dat ik het persé nu allemaal bij gelezen wilde hebben in plaats van wat slaap in te halen. Je schrijft echt, echt goed! Onthou dat maar..

    En over de jongens ontmoeten, denk ik dat ze je sowieso leuk vinden. Ook al zou je van de eerste seconde over je voeten struikelen en voor hun voeten op de grond belanden. Misschien vangt één van hen je wel op ... of alle vijf tegelijk en dan... Hmm, ik dwaal weer af. Anyway volgens mij hoef je nergens bang voor te zijn.

    Hoe gaat het met je?
    x

    1 decennium geleden
  • FxckNiall

    Je mag je hechtingen toch niet nat maken? Nou ja, die wonden dan...

    1 decennium geleden
  • AlienStar

    Ik heb ze eens ontmoet en geloof me ze zijn allemaal zo lief! En eh ja Harry is een beetje flirty maar toch ze zijn stuk voor stuk schatjes. Voel je dus niet ongemakkelijk. Ze doen er alles aan om je weer op je gemak te laten voelen. Dat weet ik door zo'n meisje van ong 16 die daar ook was. Ze moest huilen en de jongens waren zo lief!
    Dit verhaal is geniaal. Ik zweer het als het in het Engels was had het Dark zo ingehaald. Fantastisch gewoon. Een lekker lange reactie omdat ik tijd heb. Ik moet over 2 dagen terug naar NL om daar na 4 dage weer door te vliegen naar New York. Ik zit nu in Parijs. Bleeeh. Hoe is het weer in NL? haha
    Maar ga je de jongens ontmoeten dan? Dat zou echt cool zijn. Ik wil ze ook nog eens zien, maar volgend jaar blijkbaar. OMG dit is een lange reactie! Ik zweer het als je dit naar het Engels vertaalt en op Wattpad of Tumblr of zoiets zet wordt het zo bekend!!!!

    Anyways love youu
    xxx

    1 decennium geleden
  • MellissaKuran

    Ik had mee gegaan in harry's verhaal. Misschien kon ze zeggen dat het een kennis of jeugdvriend is.
    Snel verder.
    Ik bleef gister tot 11 wachten op deze hoofdstuk maar toen viel ik in slaap achter mijn computer, met mijn hoofd op het toetsenbord.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen