Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (21)

  • Evaaaaa

    Awh, ik weet zeker dat ze je mogen! Iedereen houdt van je, als je maar jezelf blijft schat!
    Je hoeft je toch niet schuldig te voelen tegenover Hazza, want we weten allemaal dat hij in het echt een cupcake is (:
    En er zijn zoveel directioners die in tranen uitbarstwn als ze de jongens zien, gewoon van geluk!
    Love ya xxxx

    1 decennium geleden
  • Chuchote

    Mooi geschreven!

    Over One Direction ontmoeten gesproken,
    Ik zou ze echt graag ontmoeten, maar ik ben bang dat ik dichtklap en echt niks meer kan, dat ik daar maar sta en niks kan zeggen.
    En vooral dan Niall, ik hou zoveel van hem en ik wil niet dat hij me niet leuk vindt..

    Maar oke, snel verder!

    1 decennium geleden
  • VeerleClifford

    Hier nog eentje, ik zou ze zooo graag willen ontmoeten maar ik ben als de dood. Wat zullen ze van me vinden, ben ik wel goed genoeg, leuk genoeg? Als ik hier aan denk, wil ik ze niet eens ontmoeten, ga mezelf alleen maar voor gek zetten. Ik eb ook een verhaal dat in deze richting komt, en ik krijg nu zin om het allemaal te verwijderen, bang voor wat Liam er van zou vinden. Heel bang. Maar aan de andere kant, wil ik mijn helden ontmoetten, zeggen dat ze alles voor me zijn. Liam, Louis en Niall vertellen dat ze de haat moeten negeren en gwn zich zelf moeten zijn. Want ze zijn perfect zoals ze zijn.
    Annywy, snel verder pleasssseeee

    1 decennium geleden
  • Missienepien

    potjandosie! schrijf sgaarijf!

    1 decennium geleden
  • Bolognese

    Als ik haar was zou ik de waarheid vertellen en liever dood gaan dan meer gemartelt worden

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen