Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (27)

  • JUSTxSOMEONE

    Ik zal eerlijk toegeven dat ik bijna nooit een reactie schrijf omdat ik een lazy ass ben maar in hou van je story en laat haar alsje alsjeblieft niet verliefd worden op harry xxxxx

    1 decennium geleden
  • Feverture

    Ik vind het persoonlijk wel leuk dat er een soort van Harry-plot-twist in zit haha :)

    1 decennium geleden
  • YourWay

    Als je koffie wil moet je gewoon langs komen :) De koffie staat altijd klaar :P

    1 decennium geleden
  • Headlines

    Sorry dat ik nooit reageer. Eigenlijk vergeet ik altijd om te reageren, dus vandaar.
    Ik vind dat je goed schrijft en ik heb daar echt geen commentaar op.

    1 decennium geleden
  • YourLittleEl

    ja het spijt mij ook meestal heb ik het zo druk dat ik niet eens iets kan schrijven maar iedere keer als er een bericht verschijnt van dat jij hebt verder geschreven ga ik op het puntje van mijn stoel zitten en lees ik het hoofdstuk 1,2 of zelfs 3 keer opnieuw en ik probeer ik het mij in te beelden en ik zie het als een prachtige film die ik zelf niet zou durven dowloaden omdat het zo mooi is dat je het MOET kopen!
    ik lees het niet omdat het een zayn verhaal is eerlijk ben ik zelfs minder aan het fangirlen en lees ik niet zo veel meer verhalen maar dit is 1 van de weinig die bij mijn favorieten staat en zal blijven staan ookal stop je :)
    Have nog veel fun in je vakantie :)
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen