'Verdomme, waarom weet je me toch altijd te besluipen?' zeg ik snikkend en ik kijk naar de deuropening. Stefan leunt tegen de deurpost. 'Boos?''Zo maar een klein beetje' zeg ik half lachend. Stefan komt naar me toe gelopen en tilt me overeind. 'Je ziet er uit of je een knuffel kan gebruiken' en ik leg mijn hoofd snikkend op zijn schouder. 'Waarom? Waarom doet hij dit nou?''Christina, je vergeet toch niet dat het Damon is he. Die is tot alles in staat' Ik knik zachtjes. 'Dat weet ik. Maar juist vandaag? Op het moment dat ik hem het meest nodig heb?' en Stefan laat me los uit zijn knuffel. 'Chris, je hebt Damon niet nodig.''Ik heb hem wel nodig!' en ik draai me boos weg 'Zie je dan niet dat dit niet de juiste oplossing is?' en ik kijk voorzichtig rond. Lichtelijk blozend geef ik toe dat het er best wel slecht voor me uit ziet. Boeken uit de kast, gebroken vazen en een gesloopt bed. Hoe red ik me hier uit?

Voorzichtig veeg ik met mijn voet een paar scherven bij elkaar. 'Laat maar liggen' en Stefan en ik kijken verschrikt op. Damon zucht en gebaard Stefan weg te gaan, terwijl ik me geen houding weet te geven. Hij schud met zijn hoofd 'Damon, het spijt me. Het spijt me echt heel erg. Ik wilde niet''Ssssst' en hij pakt me bij mijn hand. 'Niet praten' en hij kust me. Blij, maar verrast kijk ik hem aan als hij me los laat. 'Ik wilde je geen pijn doen Chris. Niet vandaag. Ik was bij de Mystic Grill omdat je niet hier was en nouja, Stefan en Elena komen graag in die tent, dus dat was de meest logische plek om je te zoeken. Kan ik het helpen dat je er zo lang over doet om naar de wc te gaan?' en ik grinnik even. 'Ja, een of ander blondje had honger' en hij trekt een wenkbrauw op. 'Oh, je bedoeld Caroline''Ja, die ja' en hij pakt me vast rond mijn middel. 'Maareuh, vanwaar dit slopend huis feestje van je?' en ik geef hem een por 'Anger issues, you should know that' en hij kijkt om naar zijn bed 'Wat? Als ik je niet krijg vanavond, krijgt niemand je' zeg ik zachtjes in zijn oor. 'Dat klinkt als een uitdaging' en hij tilt me op. 'Fijne 5 mei Chris!''Een fijne 5 mei Damon' en hij draagt me naar een van de gastenkamers.

Reageer (1)

  • Morgenster

    Ze verdient beter dan Damon.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen