Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (43)

  • Maaikeeehh

    wauuww je moet echt een vervolg schrijven! het verhaal is zoo goed!!

    1 decennium geleden
  • Nephilimx

    Geweldige story!
    Loved it, en een vervolg. Awesome!
    Dit stukje is ondertussen alweer 2 maanden geleden, dus ik hoop dat je nogsteeds een vervolg gaat schrijven.
    Xx

    1 decennium geleden
  • Peperoni

    Ik hield zoooooveel van dit verhaal, zooooo jammer dat het over is... )))):

    1 decennium geleden
  • minsung

    Ermahgerd. Dit is echt één van de beste verhalen die ik hier op Q heb gelezen. Die hele opbouw, en dan het einde... Wauw.
    En natuurlijk de mededeling dat er nog een vervolg gaat komen. Dat maakt mijn dag weer helemaal goed. :] En ga er maar van op aan (althans, dat geld voor mij) dat dit verhaal echt met heel veel plezier gelezen is.
    Ik denk dat mijn favoriete stukje was dat Lucy er achter kwam dat Louis in de eerste instantie tegen haar had gelogen over zijn gevoelens voor haar. Ik vond dat zó mooi beschreven, echt waar. En daarnaast vond ik die stukjes waar de Loucy er vanaf droop echt om bij weg te smelten zo lief.
    Finte, ik ken je niet persoonlijk, maar je bent geweldig.

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    Ik vond het een geweldig verhaal, echt waar!
    Ook moest ik lachen als ik mijn eigen naam zag, Esther, want dan was ik het fucking vriendin van Harry Styles en gewelddadig.
    Maar echt geweldig xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen