Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (43)

  • Azriel

    Ik heb al je verhalen gelezen, behalve fucked up in paris, en dit was echt de beste! Ik ga dit verhaal missen

    1 decennium geleden
  • periphery

    Oh en als ik dan één hoofdstuk moet kiezen dat het leukste was... dan kies ik het allerlaatste (niet de epiloog), want Liam was werkelijk een kanjer, en Lucy hield zich zo sterk. Echt heel mooi.

    1 decennium geleden
  • periphery

    Dit was een heel erg mooi verhaal. Het was vooral zo leuk omdat je gewoon écht niet wist wat Bots nu weer in petto had bij het nieuwe hoofdstuk (: Haha, ik meen het, ik zat in spanning, bij bijna alle hoofdstukken. Maar weet je? Je hebt het einde echt prachtig gemaakt, en heel eerlijk, misschien hoeft hier geen vervolg op te komen (oké, natuurlijk wel) want het was zo mooi en het klopte. Alles klopte in dit verhaal. Liam die nooit is gestopt met de zorgzame broer te zijn voor Lucy (al had hij het een tijdje moeilijk). Niall, die Lucy altijd is blijven steunen (zelfs na die vreselijke periode waarin ze ruzie hadden). Zayn die toch van Lucy bleef houden. Louis die, als vriendje, perfect aan de verwachtingen voldeed en echt heel veel van Lucy hield. Hij was schitterend.
    Oh en Lucy. Wat een topwijf was Lucy. Meer kan ik niet zeggen.
    Bedankt om dit verhaal te schrijven, ik las het met plezier!
    <3

    1 decennium geleden
  • Semantiek

    en oooohh ja dat stukje in de kelder waarop liu luce moet vermoorden maar dan gaan ze samen huilen en omg zo zielig en sneu en mooi en lief en romantisch en alles. *cried*
    je hebt ons allemaal laten janken, finte. al je abo's. was het niet bij dat stukje, dan wel bij dit. 'dankwoord.'
    asdfgjkl ik wil geen dankwoord.

    1 decennium geleden
  • Semantiek

    ohja, favo chapteerrr!! die ene. en die andere, joehoee

    hihi.

    die ene waarin louis die stoel in z'n appartementje omgooit; en dan zijn slaapjamer invlucht en luce gaat janken en superniall haar komt troosten in z'n sexy fiatje 500'tje en de epiloog. meehhh

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen