Foto bij An other word for Gymnastic is love! --Twincest-- <26>

vorige keer:
Tom staart me vragend aan. Mijn handen trillen langs mijn lichaam en ik moet proberen niet te huilen. ''Je hebt je kans gehad.. Als je mijn vertrouwen nu nog terug wilt winnen, mag je wel met wat beters komen, dan zomaar mijn huis binnen te stormen''. Tom staart even naar zijn schoenen, maar kijkt me dan weer aan. ''ik wil dat je mijn huis uitgaat.. en wel nu'' fluister ik weer. Ik hoor Tom diep zuchten. Hij stapt naar de deur, kijkt nog even naar me om en loopt dan eindelijk naar buiten. Ik leg mijn hand op de deur en gooi hem hard dicht.
bedankt voor jullie reacties!! <33

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (31)

  • Thum

    ..=O
    verder? =D
    -xx

    1 decennium geleden
  • Theorem

    Verder^^

    1 decennium geleden
  • Seltsam

    Andreas moet van Bill blijven en Tom moet zijn plaats inpakken!
    Snel verder :Y)


    <3

    1 decennium geleden
  • Hingucker

    Dat was zooooo lief van Tom dat hij terugkwam, moet Andreas het weer verpesten! (N)

    1 decennium geleden
  • CBxTHLover

    super !! ik denk dat ze allebei wel een beetje gelijk hebben. dat tom en andreas allebei anders zijn als ze drank en drugs op hebben. maar die toon van tom bevalt me niet echt:O (A) haha snel verder :D!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen