Ik zucht en trek de deur achter me dicht 'Verdomme Klaus, had je nou echt niet even kunnen wachten tot ik klaar was?' en draai me naar hem om. Hij staat bij zijn auto en gebaard dat ik in moet stappen. 'Nu niet Christina, daar heb ik echt geen tijd voor. Meekomen nu' en ik stap met tegenzin in de auto. Hij draait de weg op en ik sla mijn armen over elkaar

'Waarom moet je het nou altijd voor me verpesten?''Hmm?''Dates, relaties, alles eigenlijk! Klaus, dankzij jou heb ik geen sociaal leven!''Waar heb je een sociaal leven voor nodig? Je hebt ons''Ja, alsof ik daar zo blij mee ben' en ik kijk boos uit het raam. Hij legt zijn hand op mijn been. 'Christina, luister nou. We hebben je echt nodig''En waarvoor dan wel?''Dat kan ik je niet uit leggen, dat zal Elijah je vertellen' en hij draait een zijweg in. Er staan meerdere auto's geparkeerd en als ik uitstap zie ik Elijah, Rebekah en een blonde vrouw die ik niet ken. 'Wat is er aan de hand?' vraag ik als ik uitstap en naar ze toe loop. Rebekah en Elijah kijken naar me op. 'Christina, daar ben je eindelijk. Heb je mijn bericht niet gehad?''Nou nee, anders dan had ik me wel anders aangekleed voor deze situatie en had ik niet bovenop Damon gelegen toen Klaus besloot om me te komen halen' en Elijah rolt met zijn ogen. 'Christina, daar moet je echt eens mee op houden''En waarmee dan wel?''Met die Salvator. Hij is niet goed voor je' en ik snuif 'En laat ik nou OUD en WIJS genoeg zijn om daar zelf een keuze over te kunnen maken.' grom ik zachtjes.

Elijah probeert mijn hand te pakken,maar ik draai me snel van hem weg 'Jammer he, nu ik ook een Original ben en jullie niet meer de enige zijn?' zeg ik met een sarcastisch glimlachje en hij zucht 'Stop met die spelletjes Christina, daar hebben we nu echt geen tijd voor' en hij knikt naar de opening in de grond. 'Daar zijn we op het moment mee bezig' en ik kijk voorzichtig naar beneden. Er loopt een smalle,stenen trap naar beneden. Beneden is het zwak verlicht. 'Wat is daar beneden dan?' en Elijah komt naast me staan. 'Daar beneden is het' en mijn ogen worden groot. 'HET!? We hebben het toch wel over dezelfde het he?' en hij knikt voorzichtig.'Shit, nooit verwacht dat we dat nog zouden gaan vinden'

Reageer (2)

  • Morgenster

    Oeh spannend.
    Ik ga snel verder lezen ;)

    1 decennium geleden
  • Sophietjuh99

    Wat?! Wat?! Ik wil weten wat!!!

    Snel verder!
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen