Foto bij An other word for Gymnastic is love! --Twincest-- <29>

vorige keer:
Gustav pakt ruw de bos rozen uit mijn handen. ''geef terug!'' brom ik, waarna ik mijn hand naar de rozen uitsteek. Zonder pardon gooit Gustav de rozen op de grond en begint hij met zijn voet erop te stampen. Dan pakt hij de bos, die eens zo mooi was, weer op en gooit hij hem in de prullenbak. Lachend lopen ze weg en, zonder een woord te zeggen, staar ik naar de prullenbak, waar je de rozen verwelkt ziet liggen. Plots zie ik dat er nog één roos ongedeerd is. Vlug loop ik ernaartoe, haal de roos en het kaartje eruit en met een lach ruik ik er weer aan. Ik bind het kaartje vast aan de roos en houd hem vast. Vlug pak ik nog mijn boeken uit het kluisje en dan loop ik naar de les.
bedankt voor jullie reacties!! <33

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (30)

  • Reallife

    Super snel verder!

    1 decennium geleden
  • LouisWTXx

    Sexy^^
    Snel verder hoor want nou word ik nog nieuwsgieriger en verslaafder dan ik al was (A)
    Xxx

    1 decennium geleden
  • CBxTHLover

    omgg neee !! nou gaat het verkeerd aflopen !!! wel super lief van tom trouwens !! hij moet gewoon stoppen met die troep dan heeft hij niet zulke acties... snel verder (A) (H)!

    1 decennium geleden
  • Liesjje

    ANDREAS!!! SUKKEL!!!!! Laat Bill met rust!! Maar Tommy is echt lief!!! <3<3 SNel verder schrijven!!
    Xx

    1 decennium geleden
  • Theorem

    Verder <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen