Whoop whoop hoofdstuk vijftig alweer.
De wedstrijd: de bedoeling is dat je iets creatiefs gaat doen. Je mag zelf weten way je gaat doen een hoofdstukje schrijven, een quiz, gedicht, tekening of iets heel anders. Wees zo orgineel mogelijk.
Meedoen: als je mee wilt doen laat je onder dit hoofdstuk een bericht achter met daarin de tekst, ik doe mee, dan weet ik hoeveel er mee doen
Inleveren: de opdrachten kun je via mijn pb of gb inleveren.
Hie vaak: je mag zo vaak mee doen als je wilt.
Prijs: je krijgt zoiezo een rol, als je een leuk idee heb kan ik die er ook in verwerken. Ik ga even kijken maar misschien geef ik ook credits weg waarmee ik niets doe. Het zijn er niet veel maar ik moet even kijken of ik die kosteloos kan overzetten en wie weet verzin ik nog wat leuks. Ook krijg je een spoiler voor reclame.
Data: wanneer het ingelevert moet worden laat ik nog weten, dat hangt er vanaf hoeveel er zijn en wat mensen maken.
Hopelijk vind je het leuk en weet je iets creatiefs.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • SCORPlO

    Omg het is baby!

    6 jaar geleden
  • GossipGirl21

    Ommgggg zo erg.

    6 jaar geleden
  • Paardenvriend

    Afscefghsacvdx Niall blijf leven!!!! Dat heb je me beloofd!! In mijn gedachten,... Maar je hebt het beloofd!

    8 jaar geleden
  • Dahlias

    Wat omg no

    1 decennium geleden
  • littlelight

    ik doe btw ook mee ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen